Terug

Mobiel betalen met Xtra

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Colruyt

09/04/2025

Geachte, Ik probeerde de mobiele betaalfunctie van mijn Xtra-kaart te activeren, maar ik kreeg de melding dat het koppelen van mijn bankrekening aan mijn Xtra-kaart door Colruyt werd geweigerd. Voor meer uitleg diende ik de klantendienst te contacteren. Van hen kreeg ik volgend antwoord: "Na een zorgvuldige beoordeling hebben we vastgesteld dat je aanvraag niet voldoet aan onze algemene voorwaarden. We raden je aan om onze algemene voorwaarden, die je hebt geaccepteerd bij het indienen van je aanvraag, nogmaals door te nemen." Hierop vroeg ik dan wel aan welke specifieke voorwaarden ik niet voldeed. Het antwoord luidde: "Helaas kunnen we je niet in detail meedelen aan welke voorwaarden je niet voldoet". Ik doe reeds meer dan 20 jaar elke week mijn inkopen bij de Colruyt, dus ik zou niet weten aan welke voorwaarden ik niet zou voldoen. MVG

Bemiddeling door Testaankoop 03 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform