Terug

Misverstand vertrek datum

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: De Blauwe Vogel

15/08/2022

Beste,Besteldbon st/167163.1 dd02.09.2019Wij keken uit naar de deze cruise Ms Nieuw Statendam 4Wegens corona diverse malen uitgesteld ook naar 15.08.21 en de huidige datum zijnde 14.08.22 Inderdaad de afrekening werd gemaakt voor bedrag van 3850 €.afvaart Rotterdam met schip Ms Rotterdam.Afspraak werd gemaakt te Gentbrugge, Driebeekstraat 22. om 0840 uur, afvaart 1700 Hr. Wij dienen ter plaatse te zijn om1340 uur aan het schip.Wij waren niet ter plaatse op 14.08.22 te Gentbrugge, in het gedacht dat het vertrek op 15.08.22 0840 uur.Wij geven onze fout toe met deze kanttekening.Wij waren niet aanwezig op de afspraak op 14.08.22 te Gentbrugge om 0840 uur, in het gedacht van de vorige datum 15.08.21Op15.08.22 heb ik getracht kontakt op te nemen met de drie vermelde noodnummers van het transportbedrijf en werd driemaal doorverwezen naar de mailbox.Wij werden niet gekontakteerd door het bustransport Alkreizen&St.Kristof cars? zijnde op 14.08.22Wij werden eveneens niet gekontakteerd door de cruiseassistent Mr Marc Deseke. op 14.08.22De tijdspanne vertrek Gentbrugge-Rotterdam, geschat met de bus 2 uur aankomst 1030uur.Vertrekuur cruise voorzien om 1700 uur.Indien wij zouden gekontakteerd zijn, waren wij op eigen houtje, nog ruimschoots op tijd geweest om deel te nemen aan deze cruise.Bij het vaststellen van onze vergissing hebben wij alles in het werk gesteld om kontakt te nemen met de cruiseassistent, die niet wist dat wij niet aan boord waren??Ook hebben wij het nodige gedaan, om dit zowel naar Eidfjord en of Molde te geraken en daar in te pikken op het vervolg van de cruise.Fysiek bleek dat echter een onbegonnen zaak te zijn zowel met het spoor dan niet met het vliegtuig.Inderdaad eveneens zeer spijtig dat wij geen kontakt kunnen of konden leggen met de reisagent voor eventuele info.Deze laatste werd op de hoogte gebracht van de feiten bij mail.De assistent werd ook op de hoogte gebracht dat wij onze pogingen gestaakt hebben om nog aan boord te geraken.In deze wat kan er geregeld wordenWij zijn bereid om een andere datum van de cruise te aanvaarden en kijken met open vizier naar eventuele voorstellen.Voorname groetenPatrick Van den Berghe

Berichten (1)

De Blauwe Vogel

Naar: P. V.

15/08/2022

Beste klant,We hebben je mail in goede orde ontvangen, waarvoor dank.Ontvangen mails worden doorgestuurd naar de bevoegde collega, die je hierover verder zal contacteren.We trachten steeds binnen de 2 dagen te reageren op de ontvangen mail.Echter zijn er soms uitzonderingen, waardoor het iets langer kan duren dan voorzien.(we trachten de wachttijd uiteraard steeds te beperken)Mogen we je daarom vragen om jouw mail zeker niet opnieuw door te sturen wanneer het antwoord wat op zich laat wachten,Daar dit de communicatie alleen maar zou vertragen. Je kan erop rekenen dat je steeds een antwoord zal ontvangen.Bedankt voor het vertrouwen en tot binnenkort.Met vriendelijke groeten,De Blauwe VogelLuikersteenweg 623800 SINT-TRUIDENT: +32 (0) 11 705 500www.deblauwevogel.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform