Terug

Missende producten bij levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. R.

Naar: Zoli99

09/06/2023

Beste,1/ Ik bestelde in oktober 2022 meubels bij ZOli 99. Helaas liep mijn bouw vertraging op waardoor er pas sinds een maand geleverd kon worden. Toen ik de firma wou bereiken om te leveren heeft het al bijna 14 dagen geduurd voor ik antwoord kreeg op herhaaldelijk mails, telefoons en in de winkel langsgaan.Uiteindelijk kreeg ik een datum voor levering maar helaas ontbraken 2 kasten (ééntje ref.420198 hebben ze doorverkocht en is niet meer leverbaar, ze gingen mij het geld terug storten. Maar er komt niets binnen). De andere kast hebben ze vergeten bij te voegen Ref. 420211, alsook 2 zetels ref.455800. 2/ Op 5 maart bestelde ik 6 stoelen in hun zaak in steenokkerzeel. 4 zijn geleverd, 2 ontbreken. Geen nieuws meer.Alles was onmiddelijk betaald.Wat kan ik doen aub?Met vriendelijke groeten,Isabelle


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform