Terug

Missende artikelen door slecht verpakte bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. H.

Naar: ZALANDO

24/10/2024

Ik had onlangs een bestelling geplaatst bij Zalando, maar helaas ontving ik de goederen in een beschadigde doos. De doos was volledig gedeukt en gescheurd en was door de koerier opnieuw dichtgetapet met B-post tape. De retourlabel, die normaal in de doos zit, was half gescheurd, wat erop wijst dat de doos tijdens de verzending is geopend. Tot mijn schrik ontbreken er drie artikelen uit mijn bestelling. Zalando heeft aangegeven dat er geen terugbetaling zal plaatsvinden omdat "alle artikelen correct zijn ingescand tijdens het inpakken." Echter, bij levering had ik geen mogelijkheid om het pakket te weigeren, omdat het zonder aan te bellen op de vensterbank is achtergelaten. Ik verzoek u om deze situatie grondig te onderzoeken en met een passende oplossing te komen.

Bemiddeling door Testaankoop 05 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform