Terug

Missen vlucht door vertraging trein

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Vertraging trein

Klacht

F. S.

Naar: NMBS

19/08/2024

Datum van de feiten: 22072024 Vertrekstation: Leuven / Voorzien vertrekuur : 18:08 Overstapstation: / Bestemmingstation: Brussels Airport Reden van aanvraag: Op 22/07 nam ik de trein (bijlage) vanuit Leuven naar Brussels Airport, waar ik een vlucht diende te nemen naar Stockholm met SAS (bijlage). Door een technisch probleem aan de trein, zijn we meer dan 1 uur blijven staan en mochten we de trein niet verlaten om daarna terug te keren naar Leuven. Resultaat, vlucht gemist en een nieuw ticket moeten boeken via SN (bijlage). Ticket trein 13,20€ Nieuw ticket SN : 664,93€ Totaal bedrag van 678,13€ schadevergoeding ter compensatie van de gemaakte kosten

Berichten (1)

NMBS

Naar: F. S.

22/08/2024

Goeiemorgen,Bedankt om ons de vraag van onze klant te bezorgen. Deze werd door ons behandeld en afgesloten.Op 7 augustus 2024 ontving de klant ons bijgevoegde antwoord.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Care OfficerMarketing Sales10-14 B-CS.6425 Hallepoortlaan 40, B-1060 BrusselNationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (NMBS) NB van publiek rechtFrankrijkstraat 56 1060 Brussel BTW BE 0203.430.576 RPR BrusselDeze e-mail en de eventuele toegevoegde bestanden kunnen informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of wordt beschermddoor intellectuele eigendomsrechten. Zij zijn enkel bestemd om gebruikt te worden door de bovenvermelde geadresseerde(n). Het gebruik van de inhoud ervan door andere personen dan de aangeduide geadresseerde(n) is verboden. Hebt u deze e-mail per vergissing ontvangen, gelieve dan de afzender via telefoon of e-mail te verwittigen en het materiaal van alle computers te verwijderen. Alle bestanden die naar en door NMBS worden verzonden, kunnen worden gecontroleerd op hun conformiteit met interne beleidsregels om de belangen van de onderneming te beschermen en potentieel schadelijke software uit te schakelen. Volmachten en machtigingen moeten worden gecontroleerd en zijn verkrijgbaar op aanvraagOm deze bijlage te kunnen openen dient u Acrobat Reader te installeren ':get.adobe.com/reader/'.Uw privacy is belangrijk voor ons en we doen dan ook al het nodige om deze te respecteren. Uw persoonsgegevens zullen enkel gebruikt worden door NMBS, NV van publiek recht (Frankrijkstraat 56, 1060 Brussel) en haar onderaannemers. We bezorgen uw gegevens nooit zonder uw toestemming aan derden die deze zouden gebruiken om hun eigen producten of diensten aan te prijzen. Meer informatie*** IRecNo:[] SrvReqNo:[82442354] SubjNo:[26791613]: Deze lijn niet verwijderen aub ***Oorspronkelijke tekst Van:klachten@test-aankoop.beAan:contactcenter@b-rail.beCC:Verzonden:19.08.24 16:00:38Onderwerp:[external]Missen vlucht door vertraging trein‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 22 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform