Terug

Mislukte registratie geschenkbon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Bongo

30/03/2025

We hebben een geschenkbon Uitgebreid ontbijt met bubbels gekregen van onze dochter. De bon is nog geldig tot Oktober 2025. We kunnen echter de bon niet registreren op de website van Bongo en krijgen een foutmelding dat de bon al geregistreerd is. Op mijn vraag om dit aan te passen wordt gereageerd dat enkel diegene die de bon zou geregistreerd hebben dit kan doen. De bon is dus voor ons onbruikbaar en onze dochter heeft spijtig genoeg haar geld weggegooid aan een nutteloos geschenk.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform