Terug

Mislukte levering met annulatie achteraf

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

K. M.

Naar: Carrefour Belgium

10/10/2024

Op 3/10 hebben wij een bestelling geplaatst met als keuze levering aan huis. De levering ging plaats vinden op 5/10 tussen 9u en 11u. Die ochtend kregen we een bericht dat de levering verplaatst was tussen 11u en 13u. Ondanks dat er iemand thuis was, kregen we om 11u06 een melding dat de levering mislukt was, dit ondanks er iemand thuis was. Dag later zagen we dat de bestelling geannuleerd was door Carrefour zelf. Ik probeer sindsdien contact met hen op te nemen tevergeefs. Zowel op mail, als whatsapp als chatbox krijg ik geen respons. Dit terwijl we onze bestelling betaald hebben en nog steeds geen geld terug hebben gekregen.

Berichten (4)

Carrefour Belgium

Naar: K. M.

11/10/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Isabel G. (Carrefour) 11 okt 2024 10:52 CEST Beste, Graag willen we u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u onlangs heeft ondervonden en voor de vertraging met de antwoorden. We begrijpen dat dit voor u heel frustrerend is en het spijt ons heel erg. Om de kwaliteit van onze bediening te verbeteren, zijn we momenteel in onderha ndeling om van callcenter te veranderen. Dit proces kan een tijdelijke storing met zich meebrengen, maar we doen er alles aan om deze zo snel mogelijk weer normaal te laten verlopen. We danken u voor uw geduld en begrip tijdens deze overgangsperiode. Wij verzekeren u dat we er alles aan doen om u zo snel mogelijk weer een kwalitatieve bediening te bieden. Aarzel niet om ons te contacteren als u nog vragen heeft of meer info wenst. We blijven steeds ter uwe beschikking. We wensen u nog een prettige dag Met vriendelijke groeten, Isabel Klantendienst Carrefour België Je aanvraag №1816664 Onderwerp : DRIVE - niet geleverd - vervolgens geannuleerd TA @@REF_ID@cf5cafa54a06f6ad18@REF_ID@@ Beschrijving : Beste, Graag willen we u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u onlangs heeft ondervonden en voor de vertraging met de antwoorden. We begrijpen dat dit voor u heel frustrerend is en het spijt ons heel erg. Om de kwaliteit van onze bediening te verbeteren, zijn we momenteel in onderha ndeling om van callcenter te veranderen. Dit proces kan een tijdelijke storing met zich meebrengen, maar we doen er alles aan om deze zo snel mogelijk weer normaal te laten verlopen. We danken u voor uw geduld en begrip tijdens deze overgangsperiode. Wij verzekeren u dat we er alles aan doen om u zo snel mogelijk weer een kwalitatieve bediening te bieden. Aarzel niet om ons te contacteren als u nog vragen heeft of meer info wenst. We blijven steeds ter uwe beschikking. We wensen u nog een prettige dag Met vriendelijke groeten, Isabel Klantendienst Carrefour België Nog vragen? Bel gratis onze Klantendienst van maandag tot zaterdag van 8u30 tot 19 uur 0800 9 10 11 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. [LVG2EP-DN6VJ]

K. M.

Naar: Carrefour Belgium

11/10/2024

Ik begrijp dat er problemen kunnen zijn omtrent het beantwoorden. Maar dit neemt nog steeds niet weg dat onze bestelling plots is geannuleerd. Dit is dus geen antwoord op mijn klacht. Indien ik vandaag geen betere antwoorden krijg waarom de levering ‘mislukt’ is en dat deze bijgevolg werd geannuleerd door jullie, ga ik verdere stappen ondernemen.

Carrefour Belgium

Naar: K. M.

11/10/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Amal (Carrefour) 11 okt 2024 13:32 CEST Beste mevrouw/mijnheer Klachtenbox, Wij hebben bevestiging ontvangen dat onze chauffeur bij u thuis is geweest om uw bestelling te bezorgen, maar helaas was het niet mogelijk om deze af te leveren wegens uw afwezigheid. Wees gerust, u zult voor deze bestelling niet worden gefactureerd. Het duurt +-10 werkdagen voordat de betalingsreservering niet meer zichtbaar is. Om het goed te maken vindt u hieronder een promocode ter waarde van 10€, geldig tot 31/12/2024. (voor een aankoop van minimum 25€ zonder leveringskosten) Promocode: 0424602900009 Met vriendelijke groeten, Amal Klantendienst Carrefour Belgium Isabel G. (Carrefour) 11 okt 2024 10:52 CEST Beste, Graag willen we u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u onlangs heeft ondervonden en voor de vertraging met de antwoorden. We begrijpen dat dit voor u heel frustrerend is en het spijt ons heel erg. Om de kwaliteit van onze bediening te verbeteren, zijn we momenteel in onderha ndeling om van callcenter te veranderen. Dit proces kan een tijdelijke storing met zich meebrengen, maar we doen er alles aan om deze zo snel mogelijk weer normaal te laten verlopen. We danken u voor uw geduld en begrip tijdens deze overgangsperiode. Wij verzekeren u dat we er alles aan doen om u zo snel mogelijk weer een kwalitatieve bediening te bieden. Aarzel niet om ons te contacteren als u nog vragen heeft of meer info wenst. We blijven steeds ter uwe beschikking. We wensen u nog een prettige dag Met vriendelijke groeten, Isabel Klantendienst Carrefour België Je aanvraag №1816664 Onderwerp : DRIVE - niet geleverd - vervolgens geannuleerd TA @@REF_ID@cf5cafa54a06f6ad18@REF_ID@@ Beschrijving : Beste, Graag willen we u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u onlangs heeft ondervonden en voor de vertraging met de antwoorden. We begrijpen dat dit voor u heel frustrerend is en het spijt ons heel erg. Om de kwaliteit van onze bediening te verbeteren, zijn we momenteel in onderha ndeling om van callcenter te veranderen. Dit proces kan een tijdelijke storing met zich meebrengen, maar we doen er alles aan om deze zo snel mogelijk weer normaal te laten verlopen. We danken u voor uw geduld en begrip tijdens deze overgangsperiode. Wij verzekeren u dat we er alles aan doen om u zo snel mogelijk weer een kwalitatieve bediening te bieden. Aarzel niet om ons te contacteren als u nog vragen heeft of meer info wenst. We blijven steeds ter uwe beschikking. We wensen u nog een prettige dag Met vriendelijke groeten, Isabel Klantendienst Carrefour België Nog vragen? Bel gratis onze Klantendienst van maandag tot zaterdag van 8u30 tot 19 uur 0800 9 10 11 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. [LVG2EP-DN6VJ]

K. M.

Naar: Carrefour Belgium

11/10/2024

We kregen de melding dat ze kwamen tussen 11u en 13u. Ik was thuis om 10u25 na een boodschap te doen. Maar ik heb niemand gezien. Ik vind het niet kunnen dat dan de levering zomaar wordt geannuleerd. Er zou op z’n minst een nieuwe datum kunnen bevraagd worden voor nieuwe levering!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform