Terug

Mislukte betaling toch aangerekend

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: UGC Belgium

21/02/2024

Beste, ik heb op 12/2 bij UGC een formule-5 ticket proberen aan te kopen. De betaling mislukte op het einde, en er verscheen op het scherm dat de terugbetaling 24u kon duren. Ik heb vervolgens een nieuwe poging ondernomen die wel gelukt is. Achteraf bleek wel dat er 2x 40€ van mijn rekening gegaan is, en dat terwijl er slechts 1 formule-5 ticket werd afgeleverd. Ik krijg geen antwoord op mijn mails die ik naar UGC stuurde en UGC is ook niet telefonisch bereikbaar, ik heb zeker al 20 pogingen ondernomen.Ik hoop dat dit snel wordt opgelost, ga anders gerechtelijke stappen moeten ondernemen tegen UGC.mvg,Erik D'hamers 0495741161 bankrekeningnummer: BE43 7333 6308 7501transactiegegevens van de mislukte betaling:UGC - RéservationBedrag:€ 40,00Datum transactie:12-feb-2024Kaartnummer:670342.5014Transactiereferentie:643979Ordernummer:7643979Webwinkel-ID:201000071550004Betaling:Eenmalige betalingAutorisatienummer:05449E

Berichten (1)

E. D.

Naar: UGC Belgium

13/03/2024

Goedemiddag, heeft u al meer nieuws aub?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform