Beste, Ik heb mijn contract inderdaad in februari afgesloten maar er was toen, onder de toen geldende renovatiepremie, ook al een ventilatieplicht van toepassing (zie link: https://www.vlaanderen.be/de-vlaamse-renovatiepremie-aanvragen-tot-en-met-30-juni-2022/welke-werken-kwamen-in-aanmerking-voor-de-vlaamse-renovatiepremie), waar dus door de Kwadro verkoper GEEN woord over gerept werd. Ik begrijp dat uw klanten daar nu WEL over ingelicht worden dus het is me onbegrijpbaar waarom dat in het verleden NIET gedaan werd... Het lijkt alsof ik, als leek, meer weet dan Kwadro als vermeend specialist ! Ik heb inderdaad de offerte heronderhandeld op basis van de offerte van een concurrent, maar er zijn maar een paar dingen uitgehaald en kleuren aangepast en dit was NA het originele intake gesprek... Bovendien kwamen jullie nog steeds duurder uit en had ik bewust (met de premie in het achterhoofd) de keuze gemaakt voor Kwadro vanwege jullie solide reputatie, maar dat lijkt me nu dus een vergissing...Het feit dat jullie steeds teruggrijpen en jullie verstoppen achter die verandering in het premiestelsel van de overheid, terwijl ik al herhaaldelijke keren heb aangetoond (zo ook hierboven) dat die voorwaarden niet zijn aangepast, vind ik bovendien echt beneden alle peil !Ik verwacht dan ook dat jullie een geste of oplossing bieden in dit verhaal.