Terug

Misleiding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

C. P.

Naar: Apple Belgium

24/09/2024

De homeknop van mijn iPad van Apple werkt plots niet meer. Ik ga naar een Apple verdeler (Izyz Meise) voor een oplossing. Die zegt dat de knop stuk is en aan Apple een offerte te vragen voor de vervanging ervan. Apple zegt dat ze een homeknop niet vervangen en stellen een ruil voor met een refurbished model air 3, wat mij meer dan 500 € zou kosten. Intussen heeft onze kleinzoon naar mijn iPad gekeken en het probleem in een paar minuten opgelost door te “swipen” in plaats van de homeknop te gebruiken! Noch de verdeler, noch Apple heeft één woord gerept over die mogelijkheid! Dit is puur bedrog!

Berichten (4)

Apple Belgium

Naar: C. P.

24/09/2024

Geachte klant,Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store.U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten.Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat:* een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan;* een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie.Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen.Follow-up: 836774893Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contactVoor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/helMet vriendelijke groet,De Apple Online Store---------------------------------------------------------------------‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ---------------------------------------------------------------------

C. P.

Naar: Apple Belgium

04/10/2024

Geachte, het is ongeveer een tiental dagen geleden dat ik mijn klacht stuurde zonder enig zinnig antwoord van jullie. Is dat normaal? Of is dit een bewuste tactiek?

Apple Belgium

Naar: C. P.

04/10/2024

Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 837201209 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ---------------------------------------------------------------------

Apple Belgium

Naar: C. P.

04/10/2024

Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht en klacht/feedback aan Apple. Apple reageert niet op verzoeken/klachten via derde partijen zoals in dit bericht vermeld. Wij assisteren u graag verder indien u contact wilt opnemen met onze Postsales Service lijn op. 0800 99846 voor Belgie Mijn collega’s zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 19.00 om u direct te assisteren. Met vriendelijke groeten Apple Distribution International On October 04, 2024 at 08:30:27 :AM GMT, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform