Terug

Misleiding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Do you Spain

05/08/2024

Geachte, Hierbij wil ik een klacht neerleggen bij het bedrijf doyouspain.com .Het bedrijf geeft compleet misleidende en onjuiste informatie betreffende het huren van een voertuig in Spanje. Ik boekte een huurauto via doyouspain.com 17 mei jl., dit voor de prijs van 284.80 euro, voor 3 weken, (17/06- 07/07) Reserveringsnr.DYS-124096052 , voor de verzekering zou er 1000 euro geblokkeerd worden van mijn creditcard , en bij schadeloos terug inleveren van de auto zou dit weer gedeblokkeerd worden. De auto werd verhuurd door het bedrijf Goldcar rent a car.Bij aankomst in Alicante begaf ik mij naar de balie van Goldcar om de sleutels van de huurauto op te halen ( Waar ik overigens heel lang heb moeten wachten, 2,5 uur) . Ik bood mijn creditcard aan om de 1000 euro te blokkeren, maar daar gingen ze niet mee akkoord, ik moest nog een verzekering bij hen afsluiten en afzien van de dekking door creditcard. Al met al moest ik nog 427,84 euro bijbetalen, anders kreeg ik de auto niet mee. Dus heb ik in totaal 712.64 euro betaald . Zelf vind ik dat DoyouSpain. com mij die 284.80 euro terug moet betalen. Mochten jullie documenten,facturen of correspondentie nodig hebben wil ik deze jullie zeker bezorgen. Met vriendelijke groet, en wachtend op een antwoord, Michel Stekelinck Aansluitingsnr.4231239-02


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform