Geachte,Zondag 18/03/2018 zijn wij bij cardoen gaan kijken om een auto voor mijn zoon te kopen. Hij was geïnteresseerd in een Dacia sandero stepway. Wij vonden alles bij elkaar de wagen, lening en verzekering te veel kosten aangezien onze zoon nog maar 22 jaar is.De verkoper stelde toen de ideale oplossing voor om de wagen te leasen op 4 jaar. Mijn zoon zou dan 5000 euro voorschot betalen, en 1000 euro overname van zijn huidige auto. Hij zou dan 4 jaar maandelijks 238 euro moeten betalen voor onderhoud, lening en verzekering, en na die vier jaar zou hij nog 4000 euro moeten betalen voor de wagen.Aangezien mijn zoon 22 jaar is en veel moet betalen voor een verzekering was dit de ideale oplossing en zegden we dat het zo goed was.De verkoper maakte een verkoopovereenkomst op, en wij zagen juist op tijd dat het ging om een verkeerde wagen, nl een Dacia duster. Geen probleem zij de verkoper, we maken gewoon een nieuwe verkoopovereenkomst op.Een week later belden zij ons dat wij de papieren mochten komen halen om de nummerplaat aan te vragen, waarop ik zij dat het om een leasingwagen ging en dat zij dan alles in orde moesten maken, ach ja zegden ze toen.6 april mochten wij de wagen dan gaan halen om 17.00 uur. Wij zagen toen op de papieren van de bank dat het weer om een Dacia duster ging en de bedragen niet klopten.Toen hoorden wij dat het niet om een leasingwagen ging en dat alles apart geregeld was, lening, afbetaling, verzekering en onderhoud.Tot slot kregen we te horen dat de computer een fout had gemaakt over zijn leeftijd en dat de verzekering dubbel zo duur zou worden.Wij hebben toen gezegd dat de verkoop zo niet door zou gaan. De verkoper en de manager gaan nu kijken wat er is foutgelopen, en gaan ons nu maandag opbellen.Aangezien wij totaal geen vertrouwen meer hebben in cardoen zouden wij willen afzien van de aankoop van de wagen. Wat zijn de mogelijkheden, en kan ik nog van dat contract vanaf.MvgWalter smans.