Terug

Misleiding van de aangeboden bon.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

I. W.

Naar: Bongo

23/07/2024

Beste, Ik ruilde recent een bongo bon om voor een mooie aanbieding '3-daags suiteverblijf in een 4-sterrenhotel in Mallorca' ter waarde van 399.00 euro. Ik kon niet zien op voorhand wanneer dit beschikbaar was, noch wat de voorwaarden waren. Ik ruil de bon om, om er dan achter te komen dat er 0 beschikbaarheden waren in dit hotel. Ook niet binnen enkele maanden. Het hotel neemt geen verantwoordelijkheid en verwijst ons door naar Bongo. Ik heb contact met Bongo klantendienst opgenomen en zij bieden geen oplossing, dus hoe het er nu uitziet gaat er 399,00 euro in de vuilbak. Ik kan mijn bon niet naar iets omruilen wat geschikt is voor kinderen. Het enige wat ik vraag, is om mijn bon om te ruilen naar een vorige bon en het overige bedrag dat ik heb bij betaald, in een andere bon te krijgen (eventueel). Zo hoeven jullie niets terug te betalen. Het leven is vandaag de dag al duur genoeg, dus hoop ik op een oplossing. Vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groeten, Ilona Willaerts


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform