Beste Mijn man is met pensioen gegaan. Hij heeft een cadeaubon van zijn collega’s gekregen, van 200 euro: voor een weekend of midweek bij Center Parcs. Dit in volle coronatijd. We hebben dus gewacht met boeken tot het veilig was. De bon heeft de actiecode CP735 . Geldig voor aankomst t.e.m.20 december. (Was wel goed leesbaar) 1. Toen we onlangs de bon activeerden (eind oktober) voor Les Ardennes, lukte dat niet meer. Probleem: de kleine witte lettertjes onderaan tegen een lichtgroen diffuus randje. Volstrekt onleesbaar vermeld: uiterste boekingsdatum voor 31 maart 2021. Totaal niet zichtbaar voor ons. Terwijl aankomst t.e.m. 20 december 2021 wel goed leesbaar op de bon staat. (in zwarte letters op witte achtergrond)Dit doet ons vermoeden dat de grafische opmaak van deze cadeaubonnen bewust zo opgemaakt worden om mensen te misleiden.Wij hebben ons beklag op 12 november via verschillende mails naar centerparcs gestuurd en nooit geen antwoord gekregen. 2. De bon werd mijn man geschonken in volle coronatijd, waardoor we dus sowieso niet konden boeken. 3. Wij hebben daarnaast ook telefonisch contact gehad met iemand van hun servicedienst en haar deze speciale situatie uitgelegd. De jongedame aan de lijn communiceerde bijzonder onvriendelijk. Ik vroeg door wie ik ‘geholpen’ werd. Ze zei: Chantilly. ‘Familienaam hebt u niet nodig ,’ zei ze botweg. Wij zijn verontwaardigd dat we totaal geen respons krijgen op onze klacht. Het zou ons bijzonder aangenaam zijn, indien wij gezien bovenstaande omstandigheden van deze waardevolle bon (pensioneringscadeau van collega's) nog zouden kunnen genieten. Brigitte van AkenMarc Pardoel