Vanessa (Vanden Borre)
10 dec 2024 09:16 CET
Beste,
Wij begrijpen dat u de korting van 240 euro heeft gezien op onze outlet, maar helaas kunnen wij hier niet op ingaan. Aangezien het betreffende toestel niet langer op onze outlet beschikbaar is, kunnen wij niet achterhalen waarom het destijds met korting werd aangeboden.
Daarom kunnen wij uw verzoek tot korting helaas niet honoreren.
Wij hopen op uw begrip en staan klaar om u verder te helpen met andere vragen of aankopen.
Met vriendelijke groeten,
Vanessa,
Consumentendienst
Vanessa (Vanden Borre)
5 dec 2024 12:01 CET
Beste,
De waardebonnen worden sinds 03/12 verspreid naar iedere klant die er recht op heeft. We raden u aan ook uw spambox te controleren.
Wat het verschil tussen beide toestellen betreft, kan ik helaas niet nakijken. Het kan zijn dat het toestel dat op onze outlet site wordt voorgesteld beschadigingen heeft, waardoor de prijs kan verschillen. Het toestel van de klant betreft inderdaad een tentoonstellingsmodel.
Met vriendelijke groeten,
Vanessa,
Consumentendienst,
Klachten
4 dec 2024 17:00 CET
[39N0XX-0VW2K]