Terug

Misleiding outlet/gebruikt toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

P. C.

Naar: VANDEN BORRE

03/12/2024

Korte beschrijving van uw probleempje gekocht op 29/11. Toestel jaar oud dus als demoniseren in winkel gebruikt. Op site Vandenborrre staat dit beschreven als outlet. Op site outlet vandenborre werd dit toestel op zaterdag 30/11 aangeboden voor 959 €. Wat is het verschil???. Alsook bij aankoop van vandenborre onderhoudscontract werd mij een kadobon ter waarde van 100 € beloofd. De maandelijkse domicilie is al in voegen echter geen kadobon ontvangen. Dat zijn mijn rechten als consument. Ik ben bij Vandenborre zelf gaan verhaal halen echter melden zij dat het niet hetzelfde is. Echter staat op hun outlet dat er ook toestellen bijzijn die in winkel gebeukt zijn

Berichten (6)

VANDEN BORRE

Naar: P. C.

04/12/2024

Vanessa (Vanden Borre) 4 dec 2024 14:37 CET Beste, Om je vraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, heb ik nog deze informatie van je nodig: - Je aankoopreferentie (factuurnummer, bestelbonnummer); - Het typenummer van je toestel (combinatie van letters en eventueel cijfers) en het serienummer; - Een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken tijdens kantooruren; - Je adresgegevens op het moment van je aankoop. Dan kan ik je zo snel mogelijk verder helpen. Fijne dag, Klachten 3 dec 2024 16:45 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [51X1VZ-ENDRP]

P. C.

Naar: VANDEN BORRE

04/12/2024

Beste, Mijn telefoonnummer is 0499/422177 Mijn adres is Borzestraat 2 2570 Duffel. Mvg, Claes Patrik

VANDEN BORRE

Naar: P. C.

05/12/2024

Vanessa (Vanden Borre) 5 dec 2024 12:01 CET Beste, De waardebonnen worden sinds 03/12 verspreid naar iedere klant die er recht op heeft. We raden u aan ook uw spambox te controleren. Wat het verschil tussen beide toestellen betreft, kan ik helaas niet nakijken. Het kan zijn dat het toestel dat op onze outlet site wordt voorgesteld beschadigingen heeft, waardoor de prijs kan verschillen. Het toestel van de klant betreft inderdaad een tentoonstellingsmodel. Met vriendelijke groeten, Vanessa, Consumentendienst, Klachten 4 dec 2024 17:00 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [39N0XX-0VW2K]

P. C.

Naar: VANDEN BORRE

05/12/2024

Beste, in bijlage foto’s c van jullie website. Zoals je kan zien is dit toestel niet beschadigd en zelfde type. Foto met levering 12/12 van zaterdag 30/11 en foto levering 5/12. Alsook op jullie website staat dat het toestellen betreft die tentoondorden gesteld in jullie winkels. Idem onze aankoop die ook reeds als demomodel is gebruikt.

VANDEN BORRE

Naar: P. C.

10/12/2024

Vanessa (Vanden Borre) 10 dec 2024 09:16 CET Beste, Wij begrijpen dat u de korting van 240 euro heeft gezien op onze outlet, maar helaas kunnen wij hier niet op ingaan. Aangezien het betreffende toestel niet langer op onze outlet beschikbaar is, kunnen wij niet achterhalen waarom het destijds met korting werd aangeboden. Daarom kunnen wij uw verzoek tot korting helaas niet honoreren. Wij hopen op uw begrip en staan klaar om u verder te helpen met andere vragen of aankopen. Met vriendelijke groeten, Vanessa, Consumentendienst Vanessa (Vanden Borre) 5 dec 2024 12:01 CET Beste, De waardebonnen worden sinds 03/12 verspreid naar iedere klant die er recht op heeft. We raden u aan ook uw spambox te controleren. Wat het verschil tussen beide toestellen betreft, kan ik helaas niet nakijken. Het kan zijn dat het toestel dat op onze outlet site wordt voorgesteld beschadigingen heeft, waardoor de prijs kan verschillen. Het toestel van de klant betreft inderdaad een tentoonstellingsmodel. Met vriendelijke groeten, Vanessa, Consumentendienst, Klachten 4 dec 2024 17:00 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [39N0XX-0VW2K]

P. C.

Naar: VANDEN BORRE

10/12/2024

Dit snap ik niet, waarom dan zo een misleidende info op jullie website zetten. Heb toch foto als bewijs gegeven. Of hebben jullie dan geen ICT in dienst die dit kunnen nagaan. Raar


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform