Besten,We zijn blijkbaar niet de enigen (ten minste 2 eerdere voorvallen in deze site) die op vergelijkbare wijze zijn misleid en vervolgens opgelicht door/via de website witgoedhersteldienst.be. Die gepolijste website stelt overal heel duidelijk WIJ REPAREREN (emphasis) alle merken witgoed, en ze doen zich voor als de Nr. 1 in het herstellen van witgoed in Belgie. Echter, niets is minder waar, het betreft hier een kleine groep nederlanders (duidelijk geen vlaams accent aan de tel) met een aanlokkelijke website waar ze klanten met kapotte toestellen mee aanlokken, en naar wie ze dan weinig betrouwbare installateurs sturen in een soort van onderaanneming zonder ook maar enige verantwoordelijkheid. In ons geval: recente Miele droogkast kapot, via hun website kwam (dd 03/04/2019) een reparateur van systemstechnologybv langs, riem was gebroken maar hij had zogezegd geen vervangriem bij, ging die bestellen en volgende week terugkomen, 50 euro voorschot in cash betaald (vroeg eerst 100 euro), liet een voorlopige factuur achter, en nadien niets meer van gehoord. Telefoneren naar telnr op die factuur gaat niet (voice mailbox full), mailen naar e-mail op die factuur blijft onbeantwoord. Dus terugbellen naar witgoedhersteldienst (meerdere sessies), maar daar schuiven ze alle verantwoordelijkheid af: maar meneer, zo werken wij niet, wij sturen reparateurs in onderaanneming en indien er iets misgaat moet je hen contacteren - inderdaad in tegenstelling tot wat overal in hun website staat (WIJ REPAREREN...). Klachtenformulier van witgoedhersteldienst ingevuld maar ook daar niet het minste gevolg. Witgoedhersteldienst doet een Pontius Pilatus en systemstechnologybv kan niet gecontacteerd worden - catch22. We zijn nu meer dan 1 maand later...Gewenste oplossing:(1) 50 euro terugbetaald worden(2) misleidende website van het net halen.