Beste
Op 17.01.2025 kocht ik een Gillette Labs scheersysteem bij Carrefour Kuringen.
Op het artikel hing een coupon met een cashback ter waarde van 30%.
Op dat ogenblik liep er tevens een actie van 50% wanneer er 2 artikelen werden gekocht in dit gamma.
Ik was echter tevreden met een cashback van 30%, gezien ik het product nog wenste te testen en omwille van deze reden niet nog extra producten wilde aanschaffen.
Ik betaalde voor het Gillette scheersysteem 45,79 euro.
Bij thuiskomst van voornoemde winkel stelde ik vast dat de actie met cashback was verlopen op 31.12.2024.
Omtrent het voorgaande nam ik via het contactformulier op 23.01.2025 contact op met de klantendienst van Carrefour.
Gelet op het uitblijven van enige reactie, nam ik op 11.03.2025 telefonisch contact op met voornoemde klantendienst. Volgens de medewerker was mijn klacht wel degelijk ontvangen, doch wegens de drukte was carrefour nog niet in de mogelijkheid geweest om te reageren. Er zou binnen de week contact met mij worden opgenomen. Echter tot op heden, helemaal niets...
Als een bepaalde promotie op een artikel is verlopen, zou deze promo van het artikel moeten worden verwijderd, zo niet maakt dit een misleiding uit voor de klant.
In casu vraag ik dan ook een compensatie voor voornoemde misleiding?
Met vriendelijke groeten