Terug

misleiding ivm omboeking en annulatiekosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. E.

Naar: VACANSOLEIL

22/09/2021

Beste, op 11 juli 2021 wilde wij onze geboekte reis omboeken naar een andere plaats binnen vacansoleil. Aangezien dit op een zondag was konden wij vacansoleil niet bereiken om meer info te vragen hierover. Op de website staat dat je tot op de dag van vertrek kan annuleren, wat ons deed denken dat we toch nog een deel van de reissom zouden terugkrijgen aangezien de zin anders vrij nutteloos op de website staat anders leek het ons eerlijker om te schrijven dat je kan annuleren tot zoveel dagen voor datum vertrek. Wij belde naar de camping om aan hen te vragen of zij iets wisten van de procedure en daar werd ons verteld dat ze ons dankbaar waren dat we lieten weten dat wij niet gingen komen en dat we van vacansoleil nog wat gingen krijgen, maar dat we dat met hen moesten bespreken.Ik mailde vacansoleil ook op 11-07-2021 om te melden dat wij het vakantieverblijf gingen annuleren en we boekten het nieuwe verblijf, alsook via vacansoleil. Onderaan op onze factuur staat ook dat een omboeking mogelijk was, maar aangezien wij vacansoleil niet konden bereiken op zondag moesten wij onze plan trekken.Uiteindelijk heb ik 2 dagen na mijn mail zelf moeten bellen hoe het zat omdat wij van vacansoleil niets vernamen.Een vrouw aan de lijn zei me dat ze dit moest bespreken hoeveel we gingen terugkrijgen, om ons daarna te melden dat we op dag van aankomst niets terugkrijgen. De vrouw wist dat wij op dag van vertrek een omboeking nodig hadden, dus waarom ons nog een gevoel geven alsof we iets gingen terugkrijgen.Na de vakantie diende ik nog een klacht in wegens klantonvriendelijk, maar dit werd telkens met standaardtekst beantwoord.Wij zijn niet tevreden over de service die vacansoleil ons biedt.Ze waren onbereikbaar en de tekst op hun website was misleidend, hierdoor zijn wij nu 990 euro kwijt.Wij waren er ons zeker van bewust dat we moesten betalen hiervoor, maar echt het volledige bedrag intrekken terwijl we een omboeking deden naar een ander verblijf van vacansoleil is verre van klantvriendelijk.Wij verwachten dus hierbij een terugbetaling van een deel van ons geld.

Berichten (1)

VACANSOLEIL

Naar: G. E.

22/09/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform