Terug

Misleiding hotel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Sunweb

10/09/2023

Beste, ik bestelde een hotelkamer via Sunweb. De foto’s op hun website komen totaal niet overeen met hetgeen we gekregen hebben.Ik heb contact met de plaatselijke reisleiding, maar ze kunnen er niets aan veranderen. De badkamer zit vol schimmel en de rioleringsgeur die de kamer binnenkomt is niet te harden. Het eten is zo slecht en lauw, dat mijn dochter al 3 dagen buikpijn heeft.

Berichten (1)

Sunweb

Naar: E. V.

23/10/2023

Beste mevrouw Van den Broeck,   Hartelijk dank voor uw email via Test Aankoop, over uw vakantie naar Ninos Hotel Blue Princess Beach and Suites.   Uit het bericht maak ik op dat uw vakantie niet volledig volgens verwachting is verlopen. De kamer was niet voldoende schoon en rook niet prettig. Daarnaast was het eten niet naar wens en heeft uw dochter drie dagen last van haar buik gehad. Ik kan mij voorstellen dat dit invloed heeft op uw vakantiebeleving.     Op de foto's zie ik onder andere losliggende tegels en vlekken op het beddengoed en de handdoeken. U heeft ook een foto van de kraan meegestuurd, hierop zie ik enkel gebruikerssporen terug. De randen van de douche die u meestuurt kunnen inderdaad een nieuwe kitrand gebruiken. Daarnaast benoemd u dat de kamer een rioolgeur had, ik kan mij voorstellen dat dit niet prettig is. Ik heb deze punten dan ook ter feedback doorgestuurd naar onze lokale partner.     Ook benoemd u dat de kamer niet leek op die van de foto's. Het hotel heeft 124 kamers, welke allen een eigen inrichting hebben. De foto's op onze website dienen enkel ter indicatie, zoals ook in onze voorwaarden staat beschreven. De kamer die u krijgt kan afwijken van de foto's, de omschreven faciliteiten in de kamer dienen uiteraard wel aanwezig te zijn. Als laatste benoemd u het eten. Ik kan mij voorstellen dat dit van invloed is geweest op uw vakantiebeleving, maar ik wil hierbij toch opmerken dat de beoordeling van maaltijden subjectief is en sterk onderhevig aan persoonlijke voorkeur en smaak. Wij hebben niet eerder opmerkingen van onze gasten ontvangen betreft de maaltijden. Dit is voor mij aanleiding geweest de minpunten wel onder de aandacht te brengen van de eigenaar, maar hier verder geen vergoeding tegenover te stellen.   Voor het ongemak dat u heeft ervaren door de rioollucht en de kamer die niet overal voldoende schoon was, wil ik u een compensatie aanbieden over de hotelkosten. Dit is een compensatie van 10%, wat neerkomt op een bedrag van, naar boven afgerond, 100 euro. Ik ben mij ervan bewust dat u een hogere compensatie verlangt. Hier kan ik echter niet aan voldoen.     Ik ben graag ingegaan op uw e-mail en ik hoop dat wij u een volgende keer opnieuw op één van onze bestemmingen mogen verwelkomen.   Namens Sunweb wens ik u een fijne dag toe.   '‹ Met vriendelijke groet,   Naomi   Customer Support Postbus 1439, 3000 BK Rotterdam t +31 (0)10 2802102 e  customersupport@sunweb.nl i  www.sunweb.nl Op Vr, 29 Sep om 11:35 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform