Terug

Misleiding en oplichting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: S&S

05/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 04/02/2025, hebben jullie diensten een ontstopping van de toiletten uitgevoerd. De 2 techniekers zijn aangekomen om 15h en hadden de klus geklaard om 15h30. Dan hebben ze mij een bon gemaakt, zie bijlage voor een betaling van 1795€. Dit is volgens mij fraude en oplichting. Ik heb met hen onderhandeld, maar ze wilden de prijs niet verder laten zakken dan 1055€ , die ze aangepast hebben op de bon endie ik dan betaald heb via Bankcontact. Er werd mij voor de werken GEEN inschatting van de prijs gemaakt waardoor ik geen kans gekregen heb om de werken te weigeren zoals in de algemene voorwaarden is voorzien. Wanneer ik hun diensten telefonisch gecontacteerd had, werd er mij medegedeeld dat de kosten 60€ voor het transport en 190€ voor de interventie zouden bedragen. Dus 250€ BTW incl in het totaal. Ik wens dan ook een creditnota en een terugbetaling te bekomen voor het verschil dat ik heb betaald, zijnde 1055€ - 250€ = 805€ die mag gestort worden op rekeningnummer : BE49 4133 1312 7171 . Ik verwacht een reactie en/of terugbetaling te ontvangen binnen de week. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform