Terug

Misleiding, eerder oplichting, van klanten, prijs website tov prijs winkel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: AH - Albert Heijn

04/05/2024

Vandaag zaterdag 4 mei 2024 , winkel Albert Heijn Hechtel-Eksel , Hasseltsebaan.Voor ik ga winkelen kontroleer ik de website voor prijs houdbare volle melk uht bel die is 0,85€/l .In de winkel staat die melk , naast zijn soortgenoot halfvolle melk . Halfvolle kost , zoals op de website 0,79€ .De volle melk , daar is geen prijs van te vinden, ik voel al nattigheid ( want nogal eens meegemaakt met basisproducten zoals bvb boter, melk , aardappelen enz,) en spreek een medewerker aan met de vraag om me de prijs te laten weten want het is geen pretje om aan de kassa te moeten vaststellen dat de prijs meer is dan 0,85€/l en je staat daar met 12 of 24 stuks.Ik val zowat achterover als de medewerker me meldt dat de prijs aan de kassa 1,29€ bedraagt.Het voelde vandaag aan alsof de klant die gewone dagdagelijkse producten koopt de dupe is van geniepige prijsverhogingen om de acties heel vééééél producten 2de gratis te bekostigen .Ik kan me niet ontdoen van het gevoel opgelicht te worden als ik de melk aan die hoge prijs zou kopen.

Berichten (1)

AH - Albert Heijn

Naar: V. V.

04/05/2024

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 11028051. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform