Terug

Misleiding consument

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

T. G.

Naar: VANDEN BORRE

23/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 24 juni 2024 kocht ik een Canon Fototoestel via uw webshop met bestelnummer 417309223. U adverteerde over dit schaars beschikbare toestel dat U het in stock had en kon leveren. Het geld werd onmiddellijk integraal voor een bedrag van 689€ van de creditcard gehouden. Kort nadien kwam al bericht dat het toestel niet geleverd kon worden, maar wel einde juli. Einde juli kreeg ik terug een mail dat het in Augustus zou geleverd worden om vandaag op 23/08 te horen, nadat ik zelf uw klantendienst belde, dat het toestel nooit leverbaar zal zijn. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Daarnaast vind ik het ongehoord dat U geld van klanten drie maanden vasthoudt onder het valse voorwendsel dat er nog geleverd kan worden en dat U de bestellingen uitlokt door te adverteren dat U het toestel had. Als ik daarover met uw consumentendienst contact nam, dan werd er bovendien zeer onvriendelijk gereageerd. Met vriendelijke groet, Tom Goorman

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: T. G.

23/08/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Dominique (Vanden Borre) 23 aug 2024 13:45 CEST Beste,We bieden je onze excuses aan voor de ongemakken. Helaas is het toestel, ondanks de beloofde levering van de fabrikant, nog steeds niet beschikbaar.Je bestelling werd geannuleerd en het bedrag werd op je VISA-kaart terugbetaald.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst Klachten 23 aug 2024 10:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [JYZPP6-N6P4V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform