Terug

misleiding bij cashback actie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: KREFEL

17/01/2022

Ik heb op 3 januari 2022 bij krefel een nieuwe stofzuiger gekocht. In de winkel had ik advies van een verkoper gevraagd teneinde mij te begeleiden welke stofzuiger ik beste zou nemen rekening houdend dat ik max €250 wou spenderen. De verkoper in kwestie heeft mij opgedrongen een duurdere variant van Bosch te nemen van €299 aangezien hier volgens hem en het etiket in de winkel een cashback actie van €50 op geldig was , en ik hiermee binnen mijn budget bleef. Dit advies heb ik dan gevolgd en de verkoper heeft mij zelfs nog de uitleg gegeven hoe ik online de cashback kon aanvragen. Eenmaal thuis gekomen wil ik de cashback online aanvragen en blijkt dat er helemaal geen cashbackactie geldig is op dit type stofzuiger. Hiervoor heb ik gemaild naar de krefel klantendienst die lang op hun antwoord lieten wachten maar mij uiteindelijk beantwoorde dat de cashback geldig was tot 31 december en ik dus geen recht had op de cashback.In hun mail kreeg ik bevestiging dat het etiket te laat verwijderd was en ik kreeg ter compensatie een tegoedbon van €25 aangeboden.Gelet ik maar de helft vergoed zou krijgen Gelet dit in de vorm van een waardebon was ging ik niet in op hun voorstel en blijven ze weigeren mij de cashback toe te kennen. Moest de verkoper mij de duurdere variant met cashback niet aangepraat hebben had ik hoe dan ook nooit voor de duurdere variant gekozen voor het goedkopere model gekozen.Ik voel mij bij deze situatie dus misleid en bedrogen zowel door de verkoper als door de aanprijzing in de winkel. Met vriendelijke groeten D.D


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform