Goedemiddag, Ik heb op 20/03/2021 in de winkel van Geel een aankoop gedaan van terrastegens met hierbij de plaatsingsbenodigdheden. Tijdens het verkoopgesprek is er ons verteld dat we best van alle artikels iets reserve zouden aankopen zodat we zeker niets te kort hebben. Daarna vroeg de verkoopster ons plan en op basis hiervan heeft ze voor ons de aantallen van tegels en plaatsingsmateriaal bepaald. Nu is de plaatsing gebeurt en zijn er 4 tegels van 1m x 1m (€ 45,99/stuk) over. We melden onze retour aan en nu blijkt dat tegels niet retour mogen, volledig tegenstrijdig met wat de verkoopster ons verteld heeft tijdens het verkoopgesprek. Blijkbaar wilt Impermo geen tegels terugnemen omdat ze deze niet meer kunnen verkopen wegens het bad wat erop zit. Daarom heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantendienst en hier excuseert de klantendienst zich omdat ze ons tijdens het verkoopgesprek foutief hebben geïnformeerd. Maar tegels terugnemen willen ze niet! Totaal onaanvaardbaar. Mij lijkt het als je als bedrijf een fout maakt, je deze fout erkend en dan ook een oplossing aanbied. Dat doet Impermo totaal niet. Verder dan excuses geraken we niet. Mij lijkt het eerder dat de verkoopster zoveel mogelijk moest verkopen en daarom ons de extra tegels heeft verkocht... En dan ook bewust niet heeft verteld dat we de tegels niet retour mochten brengen.Daarom hopen we via hier een oplossing te verkrijgen en hopelijk toch de tegels nog retour te kunnen brengen. De tegels zitten nog volledig in de verpakking zonder enige schade.