Terug

Misleidende verkoop - geen retour tegels

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. A.

Naar: Impermo

22/05/2021

Goedemiddag, Ik heb op 20/03/2021 in de winkel van Geel een aankoop gedaan van terrastegens met hierbij de plaatsingsbenodigdheden. Tijdens het verkoopgesprek is er ons verteld dat we best van alle artikels iets reserve zouden aankopen zodat we zeker niets te kort hebben. Daarna vroeg de verkoopster ons plan en op basis hiervan heeft ze voor ons de aantallen van tegels en plaatsingsmateriaal bepaald. Nu is de plaatsing gebeurt en zijn er 4 tegels van 1m x 1m (€ 45,99/stuk) over. We melden onze retour aan en nu blijkt dat tegels niet retour mogen, volledig tegenstrijdig met wat de verkoopster ons verteld heeft tijdens het verkoopgesprek. Blijkbaar wilt Impermo geen tegels terugnemen omdat ze deze niet meer kunnen verkopen wegens het bad wat erop zit. Daarom heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantendienst en hier excuseert de klantendienst zich omdat ze ons tijdens het verkoopgesprek foutief hebben geïnformeerd. Maar tegels terugnemen willen ze niet! Totaal onaanvaardbaar. Mij lijkt het als je als bedrijf een fout maakt, je deze fout erkend en dan ook een oplossing aanbied. Dat doet Impermo totaal niet. Verder dan excuses geraken we niet. Mij lijkt het eerder dat de verkoopster zoveel mogelijk moest verkopen en daarom ons de extra tegels heeft verkocht... En dan ook bewust niet heeft verteld dat we de tegels niet retour mochten brengen.Daarom hopen we via hier een oplossing te verkrijgen en hopelijk toch de tegels nog retour te kunnen brengen. De tegels zitten nog volledig in de verpakking zonder enige schade.

Berichten (2)

Impermo

Naar: Y. A.

22/05/2021

Beste Klachtenbox,Bedankt om met ons contact op te nemen!Ons team werkt aan uw aanvraag en zij zullen zo snel mogelijk terug contact met u opnemen. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[8D4O8W-QXVM]

Impermo

Naar: Y. A.

31/05/2021

----------------------------------------------Annelies, 31 mei 2021 17:44 CESTGoedemiddag,dit dossier is inmiddels rechtstreeks met de klant geregeld.Met vriendelijke groetenBien à vousKind regardsAnneliesImpermotel: +3211681026----------------------------------------------Klachtenbox, 22 mei 2021 15:00 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[8D4O8W-QXVM] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Impermo.[8D4O8W-QXVM]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform