Ik had een aantal maanden geleden contact op genomen met murprotec om vocht te laten behandelen.De verkoper is langsgekomen en heeft met ons het volgende besproken:Behandeling van de buitenmuurHet plaatsen van een VTC toestel. Over dit laatste had ik mijn bedenkingen en vroeg hem dus het volgende:Waar word dit toestel geplaatst, is het een groot toestel en is het een stil toestel?Hierop werd mij verzekerd dat het toestel zeer stil is en dat het geplaatst kan worden in de hal met een outlet naar de woonkamer zodat die amper zichtbaar ging zijn.Onder deze voorwaarden ging ik akkoord.De werfleider Kwam langs en nam foto's van de muur waar in onze veronderstelling de outlet ging komen. Hij maakte ook foto's (van de grondplannen van het huis. Hij legde aan mijn man uit (in het Engels, want mijn man spreekt geen Nederlands) dat hier de machine komt aangezien zijn Engels niet perfect is en er ons verteld wordt dat de outlet hier ging komen ging mijn man ervan uit dat dit was wat hij bedoelde.Vervolgens komt de installateur langs. Wij waren net op weg terug van de winkel wanneer ik telefoon krijg dat de installateur reeds voor onze deur staat. Ik vertel hem dat we er binnen de 10 minuten gingen zijn. Op mijn thuiskomst staat de installateur reeds mijn buitenlamp te verwijderen, iets wat ik niet echt op prijs stel aangezien ik er dus op dat moment niet ben.Vervolgens zijn de volgende zaken gebeurd:Ik vraag aan de installateur waarom hij de lamp aan het verwijderen is waarop hij antwoord dat dit voor de stroom van het VTC machine is. Ik maak hem erop attent dat deze muur rechtstreeks naar de woonkamer leidt en dat er overeengekomen was dat het machine in de hal ging hangen. Hierop krijg ik het antwoord ah nee mevrouw, dit komt rechtstreeks in de woonkamer. Ik vertel hem dat dit niet kan en dat er ons is uitgelegd dat dit met een buizensysteem met een outlet in woonkamer terecht zou komen, maar het apparaat wel degelijk in de gang moet hangen. Het antwoord hierop Dat doen wij NOOIT zo, laat mij eens kijken wie uw adviseur was. Ah ja, ik zie het al, dat is een echte cowboy die binnenkort wel zal ontslagen worden omdat hij de mensen van alles wijsmaakt.Op dit moment weet ik totaal niet meer wie of wat ik moet geloven. De installateur zegt dat we eens kunnen kijken waar we het nog kunnen hangen. uiteindelijk komen we overeen om het in de eetkamer te hangen (op geen enkel moment heb ik dan het apparaat al gezien en ga er dus van uit dat dit en stil en niet te groot apparaat is.Vervolgens begint de installateur een gat in de muur te boren en ga ik zelf de kamer uit aangezien dit een enorm lawaai is. Ik kom de kamer terug in en zie een groot, opvallend apparaat hangen. Ik zeg tegen hem dat ik niet wist dat dit zo groot ging zijn en krijg enkel het antwoord: Ah ja, het is een ventilator, klein gaat dat niet zijn. Wanneer hij het apparaat aanzet hoor in meteen dat dit helemaal niet stil is en dit vertel ik hem dan ook. Weer krijg ik een antwoord: Ja als u moet werken vanuit deze kamer kan u het altijd afzetten maar het zou toch wel altijd op deze stand moeten draaien. Hij laat me vervolgens een PV ondertekenen om te zeggen dat de werken proper zijn uitgevoerd. Terwijl ik die teken zie ik ineen een gat in de muur. Ik maak hem hierop attent en hij vult dit ook op, maar gaf me het gevoel dat dit wel serieus overdreven was. Vervolgens gaat hij weg. Ik zie een half uurtje later dat het glas van mijn buitenlampje weg is. Ik bel hem terug en zeg dat ik denk dat hij dit misschien per ongeluk heeft meegenomen. Het antwoord is weer een dat de lijn van 'je m'en fous' een beetje doortrekt Ja dit was heel poreus en toen ik de lamp uiteen haalde is het gewoon uit elkaar gevallen. Ik bel de dag zelf nog naar murptotec Tessenderlo om te zeggen dat ik totaal niet tevreden ben over het apparaat en ik het dus ook niet wil. ik vertel hun duidelijk wat er aan mij verteld is en hoe ik mij misleid voel.Een dag later krijg ik telefoon terug van een andere vertegenwoordiger om een nieuwe afspraak te boeken. Ik ga hiermee akkoord en de afspraak wordt geboekt. Diezelfde dag krijg ik ook telefoon van de accountant over het krediet contract. Op een zeer dwingende toon vertelt ze mij dat ik asap mijn loonfiches en kadastraal inkomen moet doorsturen. Ik vertel haar dat ik dit reeds had gestuurd maar indien ze mij een mail stuurt ik daarop nogmaals de documenten zal doorsturen. Ik vertel haar hier ook zeer eerlijk bij dat ik niet tevreden ben met het apparaat dat geïnstalleerd werd bij mij en zeg dus ook dat ik niet weet of het bedrag nog wel zal kloppen. Hierop verandert haar toon van dwingend tot ronduit wantrouwig en dit geeft mij het gevoel dat er blijkbaar nu gedacht wordt dat ik van onder de betaling probeer uit te komen.Ik heb vrij snel geantwoord op haar email om mijn loonfiches en mijn kadastraal inkomen door te sturen. Daarna vraagt ze mij per telefoon ineens ook mijn arbeidscontract. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik heb doorgestuurd wat gevraagd wordt maar dat ik ook nog maar mijn arbeidscontract zal doorsturen. Wanneer ik dit doorstuur vraagt ze nogmaals voor loonfiches en kadastraal inkomen. Nu moet ik haar uitleggen dat ik dit al had doorgestuurd. Al deze telefoongesprekken gebeurden tijdens de werkdag, in een tijd waar ook ik verwacht wordt om aan het werk te zijn. Op een bepaalde dag belde ze mij zelfs 3 keer op rij om mij vervolgens ook nog eens 3 e-mails te sturen. Dit is compleet onprofessioneel. Vervolgens komt de werfleider langs om te kijken wat er kan gedaan worden aan het VTC-toestel dat ik al sinds dag 1 uit het stopcontact heb getrokken. Meteen wordt er mij gezegd dat dit toestel niet kan terug genomen worden omdat het al aangestaan heeft. Ik vraag of er geen alternatief om het in een andere kamer te hangen aangezien het mij onmogelijk lijkt dat elk huis met vochtproblemen zo een apparaat in de woonkamer heeft hangen. Er wordt mij weer gezegd dat in nieuwbouwwoningen en bij grote re