Terug

Misleidende service-informatie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

J. K.

Naar: Telenet

03/10/2025

Beste Op woensdag 1 oktober bestelde ik bij Telenet een smartphone. Zowel op de website als tijdens het bestelproces geeft Telenet aan het toestel binnen "maximaal een week" te leveren. In mijn Telenet-profiel verscheen gisteren dat de leverdatum voor 12 november wordt voorzien. Hoewel tot op heden volgens de Telenet-website een levering binnen "maximaal een week" nog voorop wordt gesteld. Contact met klantendienst verloopt moeizaam: geen reacties in de chatter of op mail, en aan de telefoon enkel informatie over een toestel dat ik niet besteld heb. Uiteraard zou ik graag mijn bestelling geleverd zien binnen de geadverteerde termijn, dit was de motivatie op bij Telenet te bestellen. Dank.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform