Ik schrijf u naar aanleiding van mijn teleurstellende ervaring met de recente aanbieding van de stapelstenen bij Kruidvat.
Op 23/09/2924 heb ik telefonisch contact opgenomen met een van uw winkels, waar mij werd verteld dat de voorraad van de stapelstenen zeer beperkt zou zijn. Om deze reden stond ik op 24/09/2024 om 8:55 uur voor de deur van de winkel, aangezien op uw website vermeld stond dat de winkel om 9:00 uur zou openen. Tot mijn grote verbazing bleek de winkel echter al om 8:45 uur geopend te zijn en waren de stapelstenen al uitverkocht om 8u55.
Toen ik hierover contact opnam met uw klantendienst, werd mij simpelweg verteld dat het normaal is dat niet iedereen bediend kan worden bij een actie. Ik vind dit echter zeer misleidende reclame, aangezien het duidelijk was dat er veel interesse zou zijn voor deze aanbieding, maar er slechts een zeer beperkt aantal stuks beschikbaar was. En waarom worden we dan doorverwezen door de medewerkers naar de klantendienst?
Ik verzoek u vriendelijk om deze kwestie serieus te nemen en passende maatregelen te treffen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Ik hoop op een snelle en bevredigende oplossing voor dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Stien Van Keer