Terug

Misleidende reclame

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Proximus

26/01/2024

Beste,Op 26 januari 2024 kreeg ik via de MyProximus app een melding dat ik Pickx Sport 1 maand gratis kan testen. Echter op het moment dat ik dit wil activeren, komt er een scherm waarbij dit 18,99 € kost. Terwijl dit 1 maand gratis was, zie foto’s hierbij. Dit is zeer misleidend voor de consument.

Berichten (3)

Proximus

Naar: C. V.

02/02/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klatn de nodige info kreeg tijdens ons telefonisch contact op 2/2/2024.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-26-14.59.12.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005558042] Ref. [THREAD_ID:1921005558042]

C. V.

Naar: Proximus

13/02/2024

Beste,Naar aanleiding van het telefonisch onderhoud van 02/02 met een medewerker die ons beloofde om ter compensatie een korting van 5 € per maand toe te kennen gedurende 12 maanden. Dit vonden we een billijk voorstel en we gingen akkoord met deze compensatie. Echter blijkt dat de volgende factuur geen rekening houdt met deze korting en ik me opnieuw in de steek gelaten voel. Graag dringend gepaste reactie!

Proximus

Naar: C. V.

14/02/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-13-09.28.31.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005905755] Ref. [THREAD_ID:1921005905755]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform