Terug

misleidende reclame

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: LIDL BELGIUM

28/11/2023

in de folder 1 + 1 gratis ! wordt niet uitgevoerd ! ! bij klacht ( gebeld en terug geweest ) = het antwoord : je moet de app hebben ( staat niet de de folders ! ! ! en kassabediende MAG het niet vragen van de vakbond ? ? bij Colruyt word er gevraagd : EXTRA kaart ! dus is hier = misleiden aan de orde

Berichten (1)

LIDL BELGIUM

Naar: J. V.

28/11/2023

28 november 2023 Referentienummer: 95485314 Beste Klant, Bedankt voor de melding.Om snel een oplossing te bieden, heb ik meer gegevens nodig. Is het mogelijk mij de volgende gegevens te bezorgen?Over welke folder gaat het?Over welke promotie gaat het?Welk filiaal bezocht u?Uw naam en voornaam Uw adresgegevens Uw e-mailadres Alvast bedankt voor het antwoord. ------------------------------------------- misleidende reclamein de folder 1 + 1 gratis ! wordt niet uitgevoerd ! ! bij klacht ( gebeld en terug geweest ) = het antwoord je moet " de " app hebben ( staat niet de de folders ! ! ! en kassabediende MAG het niet vragen van de vakbond ? ? bij Colruyt word er gevraagd EXTRA kaart ! dus is hier = misleiden aan de orde Met vriendelijke groeten, Karel V. Lidl Klantendienst Ben je tevreden over de service van onze klantendienst? Deel het hier! Op een schaal van 0 tot 10, hoe waarschijnlijk is het dat je de Lidl klantendienst aanbeveelt aan jouw vrienden en kennissen op basis van je laatste contact met de klantendienst? 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform