28 november 2023 Referentienummer: 95485314 Beste Klant, Bedankt voor de melding.Om snel een oplossing te bieden, heb ik meer gegevens nodig. Is het mogelijk mij de volgende gegevens te bezorgen?Over welke folder gaat het?Over welke promotie gaat het?Welk filiaal bezocht u?Uw naam en voornaam Uw adresgegevens Uw e-mailadres Alvast bedankt voor het antwoord. ------------------------------------------- misleidende reclamein de folder 1 + 1 gratis ! wordt niet uitgevoerd ! ! bij klacht ( gebeld en terug geweest ) = het antwoord je moet " de " app hebben ( staat niet de de folders ! ! ! en kassabediende MAG het niet vragen van de vakbond ? ? bij Colruyt word er gevraagd EXTRA kaart ! dus is hier = misleiden aan de orde Met vriendelijke groeten, Karel V. Lidl Klantendienst Ben je tevreden over de service van onze klantendienst? Deel het hier! Op een schaal van 0 tot 10, hoe waarschijnlijk is het dat je de Lidl klantendienst aanbeveelt aan jouw vrienden en kennissen op basis van je laatste contact met de klantendienst? 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.