Terug

Misleidende reclame

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Colruyt

19/11/2023

Beste, ik kreeg de folderreclame van Colruyt in de bus waarop duidelijk staat dat op het hele assortiment van Sanex een korting verkrijgbaar is bij aankoop van meerdere producten. In de winkel stond de deoroller die ik wilde kopen, niet in reclame. Er staat nochtans heel duidelijk in de folder dat het gaat om ALLE PRODUCTEN VAN ASSORTIMENT. Er staat helemaal nergens vermeld dat het slechts om bepaalde producten van het merk Sanex gaat.Ik vind het dan ook niet eerlijk dat ik geen korting heb gekregen op mijn deoroller en ik vind de reclame van Colruyt onjuist en misleidend.Met vriendelijke groet,Dominique Van De Walle

Berichten (5)

Colruyt

Naar: D. V.

01/12/2023

Beste Dominique,Ik vind het jammer te vernemen dat je geen korting kreeg op je Sanex deodorant. Het is zeker en vast niet onze bedoeling om onze klanten te misleiden en foute reclame te verspreiden.Aangezien ik dit graag voor je wil nakijken en wil terugbetalen indien wij iets over het hoofd hebben gezien, vraag ik je om me als reactie op deze mail een kopie van je kasticket of de datum en de plaats van aankoop te bezorgen.Ik hoop dat je me snel iets laat weten, zodat ik het nodige kan doen. Mijn excuses voor dit ongemak alvast.Hopelijk ben je verder wel tevreden over onze service en je aankopen bij ons. Ik wens je een prettig weekend.Met vriendelijke groet,ElkeColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQthread::Sg1Kzu7cdeqHIg5r87kddTQ::--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 19/11/2023 11:30Aan: info@colruyt.beOnderwerp: Klacht - Misleidende reclame - (CPTBE01920529-26)Je hebt een klacht ontvangen vanDOMINIQUE VAN DE WALLEDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01920529-26.Heb je vragen over ons platform?

D. V.

Naar: Colruyt

03/12/2023

Goeiedag, Ik bezocht op zaterdag november de Colruyt winkel in Tienen.Ik kan u geen kopie van het kasticket bezorgen omdat ik uiteindelijk geen aankoop gedaan heb (aangezien het gewenste product niet in promotie stond). Het product waarvan ik 5 stuks wenste te kopen, staat in onderstaande link.https://www.collectandgo.be/colruyt/fr/recherche?searchTerm=sanex+d%C3%A9odorant#pdp_3074457345616819785Met vriendelijke groeten,Dominique Van De Walle

D. V.

Naar: Colruyt

03/12/2023

Goeiedag,ik zie net dat de datum niet goed vermeld staat in mijn bericht.De datum is: zaterdag 18 november.Met vriendelijke groet,Dominique Van De Walle

Colruyt

Naar: D. V.

16/12/2023

Beste DominiqueDank voor de bijkomende informatie in verband met waar je de korting op artikelen van Sanex vond, namelijk op de website: s:www.collectandgo.be/colruyt/fr/recherche?searchTerm=sanex+d%C3%A9odorantpdp_3074457345616819785Dit is de website van CollectandGo en niet van Colruyt, Xtra kortingen zijn inderdaad geldig en bij Colruyt en bij een CollectandGo reservatie's, deze zijn bijna altijd in %.De hoeveelheidskortingen kunnen verschillend zijn bij Colruyt als deze bij CollectandGo. Zoals een Colruyt winkel zijn prijzen aanpast aan zijn directe concurrenten zal CollectandGo dit ook doen en zo kan het zijn dat de hoeveelheidskortingen geldig bij CollectandGo niet van toepassing zijn bij Colruyt of omgekeerd.Hopend met deze uitleg een antwoord te hebben gegeven op jouw vraag, nog een fijn weekend.Met vriendelijke groet,CatherineColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ

D. V.

Naar: Colruyt

17/12/2023

Beste Catherine,uw antwoord is zodanig belachelijk dat ik eigenlijk geen zin meer heb om met u in contact te staan.Heeft u de moeite genomen om mijn aanvankelijk bericht te lezen?Heeft u de moeite genomen om mijn antwoord op de reactie van uw collega te lezen?Waarschijnlijk, aangezien u totaal naast de kwestie antwoordt!!!!Om het nogmaals te verduidelijken, ik heb niets gekocht bij CollectandGo maar de foto van het product bijgevoegd, opdat u zou weten over welk product mijn klacht gaat. Als u mijn eerste bericht gelezen had, had u daar de foto van de folder gezien waar de korting stond waarover deze klacht gaat.Laat het dus duidelijk zijn: ik geef jullie nog één kans om een deftig antwoord te formuleren en mij de beloofde korting toe te kennen. Indien jullie dit niet kunnen waarmaken, vraag ik tussenkomst van de advocaten van Test Aankoop, en maak ik deze nutteloze antwoorden van Colruyt openbaar op sociale media.Ter herhaling: ik vraag een korting van 40% bij aankoop 5 stuks van GELIJK WELK sanex product, zoals beloofd in de folder.Met boze groet,Dominique Van De Walle


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform