Terug

Misleidende Reclame

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Proximus

10/10/2023

Beste, Ik heb bij jullie een iPhone 15 Pro Max 256gb besteld en heb deze na meer dan 3 weken nog steeds niet ontvangen. De enigste reden waarom ik hem bij jullie had besteld was omdat hij voorradig stond op jullie website en jullie mij dus lieten geloven dat ik hem 22/09 zou ontvangen. 'Levering vanaf 22/09 afhankelijk van de voorraad.' Zoals eerder vermeld stond het toestel dat ik kocht op voorraad op jullie website. Na enkele dagen wachten nam ik contact op jullie klantendienst en zij vertelden me dat mijn toestel onderweg was en binnen 5 werkdagen zou geleverd worden. We zijn ondertussen al 10 werkdagen ver en heb nog steeds niets ontvangen. Had ik geweten dat ik het toestel niet op de vermelde datum zou ontvangen, dan had ik het nooit besteld bij jullie. Dit is toch niet oké voor een overheidsbedrijf dat jullie zo systematisch liegen tegen jullie klanten. Hopelijk kunnen jullie mij via deze weg meer duidelijkheid scheppen over waar mijn toestel momenteel is.Met Vriendelijke GroetenJ.C.

Berichten (3)

Proximus

Naar: J. C.

17/10/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-10-19.09.44.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002322571]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002322571]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. C.

Naar: Proximus

17/10/2023

Beste,Ik heb nooit telefonisch contact gehad met jullie over die bestelling.Mvg,Jonathan Cardoen

Proximus

Naar: J. C.

16/11/2023

Beste heer Decoster,zoals de heer Cardoen zelf meegedeelf heeft in zijn schrijven werd duidelijk meegedeeld dat het toestel vanaf 22 september 2023 geleverd kon worden 'afhankelijk van de voorraad'. Helaas is Apple hun leveringsbelofte niet nagekomen en hebben een aantal leveringen van klanten daardoor vertraging opgelopen, buiten de wil van Proximus om.Uit nazicht blijkt dat het toestel inmiddels geleverd werd op 26 oktober in een afhaalpunt van Bpost.Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest en blijf ter beschikking voor meer informatie.mvg,Klantendienst ProximusContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-17-16.53.17.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003228213]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003228213]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform