Terug

Misleidende reclame

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: AH - Albert Heijn

05/06/2023

Beste In de folder van Albert Heijn België deze week staat op pagina 13 bovenaan een reclame. Hierop staat dat er 3+1 gratis is op ALLE varianten van Mora oven. In de winkel hangt ook een bord waarop staat alle Mora oven snacks. Toch registreert het kassasysteem 3 producten uit dit gamma niet. Dit gaat om een fout bij Albert Heijn. Ik nam telefonisch contact. Na een uur in wacht gestaan te hebben konden ze mij niet verder helpen en moest ik via de chatfunctie contact opnemen. Ik nam contact via de chat waarbij stond reactietijd 5 minuten. 3 kwartier later kreeg ik antwoord. Na wat informatie-uitwisseling schreef de persoon dat ze melding ging maken bij de betreffende dienst. Ik vroeg om hiervan op de hoogte te worden gehouden. Daarop sloot de medewerker de chat af. Ik kon geen printscreens meer nemen van het gesprek het was gewoon weg. Ik stuurde daarop op facebook via messenger een bericht. Persoon antwoordde dat dat normaal is dat sommige producten toch de korting niet hebben. Omdat ik hier niet binnen het kwartier op antwoordde ( ik had al ruim 2u tijd verloren en was iets aan het eten) werd ook hier een bericht gezet dat gesprek gesloten werd wegens al een tijdje geen reactie. Ik stuurde hierop dat ik niet akkoord was. Na een tijdje krijg ik antwoord weer een andere medewerker. Ik wordt constant van kastje naar de muur gestuurd. Dat er geen compensatie is kan ik nog mee leven, maar dat fout niet wordt rechtgezet en hiermee dus misleidende reclame wordt gemaakt kan niet door de Beugel.

Berichten (16)

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

06/06/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09593895. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

07/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: AH - Albert Heijn

07/06/2023

Beste er staat alle in de folder. Er is geen sterretje met uitzonderingen. Dus de 3 producten zijn wel degelijk rechtmatig om korting op te krijgen. Ik ben dus terecht met mijn suggestie dat er misleidende reclame is want de 3 producten geven geen korting terwijl er alle staat zonder uitzonderingen. Zie printscreen uit de folder. De 3 onterecht uitgesloten producten betreffen Mora oven en airfryer mini frikandellen, mini kaassoufle en mix van mini hapjes.

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

07/06/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09605579. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

09/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: AH - Albert Heijn

09/06/2023

Beste,Zoals je in de klacht kunt lezen heb ik gebeld, gechat en via messenger contact genomen! Ik wordt niet geholpen via klantenservice daarom heb ik het hier opgenomen! Jullie sturen iedereen altijd van kastje naar de muur! Dit moet gedaan zijn. Jij gaat zorgen voor een oplossing!

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

09/06/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09615628. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

K. V.

Naar: AH - Albert Heijn

26/06/2023

Wel? Ruim 2 weken verder terug... Zijn jullie niet beschaamd?

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

26/06/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09693578. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

27/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: AH - Albert Heijn

28/06/2023

Beste,Bij de servicebalie in de winkel gaven ze aan dit niet te kunnen omdat de producten volgens hen niet in korting waren en dat degene die de reclameboekjes maken dit beslisten.

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

28/06/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09699441. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

28/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: AH - Albert Heijn

28/06/2023

Beste, De fout ligt niet in de winkel...Nogmaals Albert Heijn heeft een fout gemaakt in het kassasysteem. De manager kan niet compenseren als Albert Heijn deze producten fout registreert in het systeem.

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

28/06/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09702184. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: K. V.

28/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform