Terug

Misleidende reclame

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Colruyt

24/08/2022

Beste, op 24/08/2022 kocht ik in Colruyt/Lier 4 bussen Persil Gel nav reclamefolder - 50 % bij aankoop van 2 producten. De actie loopt van 24/08 tem 6/9/2022. De korting werd niet verrekend op de factuur. Na contact met de winkel werd ons gemeld dat de folder werd opgesteld door een externe partner en foutief was. Hier hebben wij geen boodschap aan. Voor ons is de folder Colruyt. In de winkel zelf werd deze korting eveneens bij het product vermeld. Na lange discussie werd ons gezegd dat men ons “eenmalig” deze korting zou geven. Wat ook gebeurde. Met de eenmalige korting + manier dat men ons behandelde gaan we helemaal niet akkoord. Voor ons is het vertrouwen in Colruyt beschadigd.

Berichten (1)

Colruyt

Naar: A. V.

25/08/2022

Beste klant,Bedankt voor uw opmerking over de reclame.Op onze website kan u al onze folders en promo's raadplegen via: s:www.colruyt.be/nl/acties.Daar is ook te zien dat er inderdaad 2 artikels van het merk Persil in korting staan namelijk:- 14131 Persil color silan 1.95L- 14216 Persil zomertuin 1.95LDeze kortingen worden verrekend na het afgeven van de Xtra-kaart aan de kassa.Is het mogelijk om ons een foto van uw kasticket te bezorgen via info@colruyt.be?Wij hebben jammer genoeg geen zicht op de bijgevoegde documenten wanneer een opmerking via Test aankoop wordt geplaatst en zo kunnen wij onderzoeken wat er fout gelopen is en u verder helpen.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,AmyColruyt Laagste Prijzen (BE) klantendienstBezoek zeker onze FAQ


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform