GeachteIk begrijp uw mail niet goed, graag wat meer uitleg. Ik heb geen Lidl Plus app omdat ik nog werk met een gewone GSM. Dus uw voorgestelde oplossing begrijp ik niet en ten tweede ik zelf ben er niets mee.Bovendien gaat het hier bij mij om het principe zoals ook al in mijn klacht DUIDELIJK verwoord was maar ik herhaal het nog eens:de aanbieding startte op 19/10/20 en eindigde op 24/10/20,ik was reeds in de winkel op 19/10/20 en het product was al niet meer verkrijgbaar, de kassierster zei dat ik de volgende dag best zou terugkomen omdat iedere dag nieuwe leveringen gebeurden, bovendien ging zij twee kratten voor mij aan de kant houden (ik heb toen mijn naam doorgegeven maar er werd niets genoteerd, ik ging uit van een wederzijdse afspraak ter goeder trouw maar dit was achteraf gezien een slechte inschatting van mij waarbij ik rekende op een goede klantenservice...,op 20/10/20 was ik terug in de winkel, hetzelfde liedje het produkt niet beschikbaar. Ik ging terug bij de magazijnier en ik deed mijn verhaal, maar dit haalde niets uit want er was geen reservering doorgegeven de vorige dag. Ik liet deze keer uitdrukkelijk notitie maken van mijn naam, voornaam en GSM nummer en vroeg mij te willen contacteren wanneer het produkt in de winkel was zodat ik dit voor de derde maal dan uiteindelijk kon komen afhalen. Dit was voor de magazijnier, die zijn excuses aanbood voor het ongemak van de dag ervoor, geen enkel probleem en men zou mij zeker contacteren als het produkt beschikbaar was,De dagen nadien heb ik niets meer gehoord en heb mij het produkt dus ook niet meer kunnen aanschaffen. Wat ik des te erger vond is dat een kennis van mij in diezelfde winkel het produkt nog heeft kunnen aankopen op 23/10/20, dus hetgeen bewijst dat er wel degelijk nog voorraad was op dat moment maar dat Lidl mij als trouwe klant gewoon heeft laten stikken en dat ligt mij zeer zwaar op de maag.Ik heb Test Aankoop van deze klacht ook op de hoogte gesteld en als er geen excuses en schadevergoeding tegenover staan zal ik Test Aankoop vragen mijn volledige klacht integraal te willen publiceren want het laatste wat ik wil is dat nog andere (trouwe) klanten dezelfde frustratie moeten meemaken zoals ik heb mogen ervaren.Met ontgoochelende groeten,Mario PeetersFrom: lidl-plus@lidl.be Sent: Saturday, October 31, 2020 5:55 PMTo: peetersmario@skynet.be Subject: Referentie #411924444:Geachte heer Peeters,Wij danken u voor uw melding.Voor elke aanbieding en promotie dient u er rekening mee te houden dat het aanbod geldig is zolang de voorraad strekt. Omdat de voorraden per winkel beperkt zijn, vermoeden wij dat bepaalde producten vroegtijdig uitgeput kunnen zijn.Omdat wij het erg vervelend vinden dat u de coupons niet kon gebruiken doordat de artikelen niet in de winkel beschikbaar waren, sturen wij u graag 1 of meer extra waardebonnen via de Lidl Plus app. Deze zijn 14 dagen geldig, u kan die gebruiken bij uw eerstvolgende aankoop in een Lidl-winkel naar keuze.Let wel: de bonnen zijn niet combineerbaar met andere kortingsbonnen die een waarde (€) vertegenwoordigen, zoals de welkomstcoupon. Dus u kan 1 kortingsbon per winkelbeurt gebruiken.Deze waardebon zal evenredig toegekend worden over alle producten die u op een volgend kasticket koopt.Wij hopen u met deze oplossing geholpen te hebben en kijken ernaar uit u in de toekomst als trouwe Lidl-klant te blijven begroeten.Alvast veel Lidl Plus-plezier gewenst!Zorg goed voor jezelf en voor elkaar. #samentegencoronaMet vriendelijke groeten,DaniellaLidl Klantendienstwww.lidl.be I www.lidl.lulidl-plus@lidl.beMaak kans op een Lidl waardebon van € 20! Surf naar lidl.be en hou je kassaticket zeker bij de hand.Privacy: Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH & Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. U hebt steeds recht op inzage, verbetering en verwijdering van uw gegevens. U dient hiertoe een gedateerd en door u ondertekend verzoek te verzenden aan de Dienst Gegevensbeheer. Bijkomende inlichtingen kan u eveneens bij deze dienst verkrijgen.Adres: Lidl Stichting & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm Contact per e-mail: lidl-plus@lidl.be Maatschappelijke zetel: Neckarsulm, rechtbank Stuttgart: HRA 102314 USt.-IdNr.: DE145803808