Terug

Misleidende reclame

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. C.

Naar: VANDEN BORRE

22/01/2020

ik bestelde een stofzuiger van Rowenta. Vanden Borre geeft altijd laagste prijs garantie. Op 4 januari zag ik op de website deze stofzuiger in solden, verschil van 90 EUR. Ik belde de winkel in Aalst hierover en zij zeiden mij dat ik recht had op terugbetaling, maar ik moest de aanvraag online indienen. Ik heb dit gedaan maar nu weigert Vanden Borre het verschil terug te betalen omdat het over een cashback actie zou geen en geen solden. dit zag ik in de reclame echter nergens terug. Ik vind dit misleidende reclame en vind dit niet kunnen. Kunnen jullie hierin tussenkomen?

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: V. C.

27/01/2020

Beste,onze excuses voor dit late antwoord.De verkoopprijs van deze Rowenta-stofzuiger is gedaald tot 239 euro (zie ook bewijs dat je stuurde in bijlage). Bovendien biedt Rowenta aan terugbetalingsactie (cashback 40 euro) waardoor je uiteindelijk dus nog 199 euro betaalt voor het toestel.Het spijt ons te vernemen dat de info op onze website blijkbaar niet helemaal duidelijk was.Jij betaalde 289 euro voor het toestel, dus 50 euro meer dan onze huidige prijs. We hebben daarom het prijsverschil van 50 euro terugbetaald op je rekening.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wens je nog een fijne dag.DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform