Het probleem wordt omschreven in de bijlagen. Hierop heb ik volgend antwoord gekregen: Beste mijnheer Van Looveren,Wij hebben u vraag goed ontvangen.We hebben de documenten in bijlage gelezen en de situatie grondig ingekeken. Hiervoor namen we contact met een verantwoordelijke van IKEA CSC en verantwoordelijken van zowel klantendienst en sales van de woonwarenhuizen te Wilrijk en Hasselt.De eigenlijke solden is van toepassing op de hoes van de KIVIK zetel. Dit zorgt voor de aanduiding van een lagere prijs op het geheel van de zetel. De structuur van de KIVIK zetel stond echter niet in solden en hierop kan dan ook geen 10% extra FAMILY korting gerekend worden. Deze werd wel toegepast op het artikel dat eigenlijk in solden staat: de hoes Isunda grijs van de KIVIK zetel.Deze aanduiding is te vinden op het P-tag systeem, toegebracht op elk artikel, in de showroom van IKEA waar men een duidelijk onderscheid maakt tussen de prijs van de hoes en de prijs van de zetel. Dit is eveneens toegepast in de zelfbediening van elk van de IKEA woonwarenhuizen. De structuur van de zetel is uit te nemen in de normale gang en plaats met een normale prijsaanduiding. Bij het uitnemen van de hoes is een duidelijke aanduiding met de typische soldenvermelding van IKEA.De soldenprijs, en de verrekening van 10% korting op het artikel dat effectief in solden staat, is dan ook correct toegepast. Waarop ik dan weer het volgende heb geschreven: Bedankt voor uw antwoord. Maar dit gaat dan toch om misleidende reclame? Ik kan u namelijk verzekeren dat dit nergens vermeld stond in de winkel. De prijs van €356 werd als pakketprijs aangegeven, zowel op de website als in de showroom. Ik kan u zelfs meer zeggen, in de showroom van Wilrijk, hangt er boven deze zetel een groot bord met de prijs €356 waar onder staat vermeld dat je nogeens extra 10% krijgt met je Family card. Ik denk dat elke bezoeker aan het woonwarenhuis dan van de veronderstelling is dat er op deze prijs van €356 nogeens 10% korting wordt berekend. Ik heb een foto bijgevoegd van jullie advertentie voor deze zetel op jullie website. Hier staat ook nergens vermeld dat deze korting enkel op de hoes zal worden toegepast bij afrekening. En wanneer men opvraagt waar men dit artikel kan terugvinden, staan er 2 locaties: de hoes + het onderstel in 2 pakketten. Dus ook weergegeven als pakket. Kunnen jullie hier enigszins nogiets aan doen? Zo niet, zou ik de zetel graag retourneren aangezien hij nog in de doos zit en de hoes ook, en jullie een bedenktijd van 365 dagen geven.