Terug

Misleidende reclame voor gratis levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: KRUIDVAT

19/03/2024

Beste, ik bestelde mijn gratis babybox van Kruidvat.Op Kruidvat staat altijd gratis laten leveren in winkelBestel mijn box moet 0,1 cent ferifiering kost betalen en kan niet aanduiden voor in de winkel af te halen... Vind dit raar en ga zelf naar winkel voor uitleg, laat heel het bestel proces zien en de winkelbedienden kan me ook geen uitleg geven dus wordt door verwezen naar klantendienst.Deze bel ik en krijg volgende uitleg babybox wordt niet in de winkel geleverd de mensen daar moeten hun beleid kennen en ik moet de verzendingkosten betalen.Terwijl op site staat bij het bestellen laat leveren dan is het gratis. Als ik dit voorlees krijg ik de uitleg dat het gaat over extra producten die ik er dan bij zou bestellen terwijl dit helemaal er niet bij staat.Toen vroeg ze of ik nog andere vragen had....daar moest ik het dan maar mee doen....


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform