Ik kocht onlangs bij Media Markt de Krups Evidence eco espresso machine. Op www.mediamarkt.be stond dat er 100 euro cashback is op dit toestel (op het moment dat ik dit typ staat het er nog steeds zo), NIET 'TOT 100 euro'. Iets verder op de pagina staat dat de cashbacks TOT 150 euro gaan, afhankelijk van het aangekochte toestel. Maar bij het toestel dat ik kocht staat duidelijk 100 euro. Er staat een label 'solden' en een label '100 euro cashback' naast elkaar.Omdat ik een espresso machine liever niet online koop, ben ik na het kijken en vergelijken op websites naar Mediamarkt Schoten gegaan. In de winkel hing er aan het toestel weer een aanduiding '100 euro cashback' (let op, ook hier stond niet 'TOT 100 euro'). Ook de verkoper bevestigde de 100 euro cashback. Na raadpleging van de stock bleek het model/kleur dat ik wilde niet meer beschikbaar en stuurden ze mij naar Media Markt Wilrijk. Dus de aankoop is gebeurd bij Media Markt Wilrijk waar de verkoper nog eens bevestigde (tja wat kan ik zeggen, ik wilde écht wel zeker zijn) dat er 100 euro cashback is op dit toestel).Thuis vroeg ik meteen de cashback aan en bleek de cashback slechts 50 euro. Op de website van Krups staat het inderdaad zo dus de communicatiefout zit duidelijk bij Mediamarkt. Ik heb getelefoneerd met Mediamarkt maar ze vroegen om mail te sturen zodat ik de bewijsstukken etc kon meesturen. Op deze mail kreeg ik een antwoord volledig naast de kwestie. Het leek zelfs of ze de mail diagonaal gelezen hadden en de bewijsstukken niet geopend hebben. In hun antwoord zeggen ze gewoon dat in een folder van Krups staat 'Tot 200 euro cashback'... Ja oké maar dat was toch niet mijn vraag?! Ook mijn 2de mail werd niet fatsoenlijk beantwoord. Daarin verwijzen ze naar de 'tot 150 euro' die op de site onder het product staat. Maar ook 150 euro was mijn vraag niet dus ik mailde met de vraag dat een verantwoordelijke mij aub belt. Dus ik kreeg telefoon vanuit de vestiging Wilrijk. Deze keer begon de medewerker over een flyertje van Krups dat ergens in hun winkel lag en waar achteraan in het klein opstaat dat mijn toestel een cashback heeft van 50 euro. Oké guilty! Ik geef toe dat ik die flyer daar inderdaad zien liggen heb tussen de verschillende toonmodellen maar aangezien er op hun website, op hun prijsetiket en bevestigd door 2 van hun verkopers 100 euro cashback staat, heb ik niet de neiging gehad om de kleine lettertjes op een flyer die ergens bij een ander Krups toestel lag te lezen. Lijkt me niet abnormaal, toch?De medewerker ging dit bespreken met de salesmanager en mij terug bellen. Ik heb haar gezegd dat ik een gesprek wens met hun klachtenadviseur of ombudsman maar zij bleef volhouden dat de salesverantwoordelijke moest beslissen hierover. In mijn wereld is de afdeling sales en klachten net ietsje anders. Maar oké. Nu meer dan een week later heb ik nog geen nieuws. 12 januari was het telefonisch contact, 15 januari ben ik met hetzelfde nummer gebeld maar zonder boodschap achter te laten. dus ik heb ook geen idee naar wie ik moet vragen. Wat verwacht ik? Naast excuses voor de belabberde service, bedoel ik dan... Ik verwacht van Media Markt dat zij die andere 50 euro vergoeden. Ik heb dit toestel aangekocht met het idee dat ik 100 euro terug krijg, zo is het ook meermaals en op verschillende kanalen bevestigd door Media Markt. An