Beste, Op vrijdag 29/12/2023 besluit ik om voor mijn gezin een uitstap te plannen naar Lego Discovery Center Brussel. Online zoeken we de beste aanbieding waarbij we uitkomen op: https://www.ah.be/acties/ticketdeal-lego. 1 + 1 gratis op de tickets voor Legoland. Super dus! Op naar AH Zonhoven meteen, waar ik deksel op de neus krijg zij weten niets van deze promotie. Na het tonen van de online aanbieding word ik weg gestuurd zonder tickets...Thuis bel ik naar klantendienst AH waar ik 17min aan de lijn gehouden wordt en men pas na 10min echt doorheeft waarover mijn klacht gaat. Men belooft mij diezelfde dag nog terug te bellen omdat men dit intern gaat bespreken. Geen reactie ontvangen. Ik bel vervolgens zelf terug met een andere medewerker, opnieuw 10min aan de lijn (niveau van de klantendienstmedewerkers zorgt ook voor een zeer trage verwerking, naar mijn mening. Ik heb hier zaken tot 3x toe moeten uitleggen, mijn naam 13x moeten spellen,... Begrip voor alle werknemers, maar wanneer je een klacht wil indienen en niet gehoord wordt, dan werkt dit extra frustrerend). Ook hier worden weer interne meldingen gedaan (zogenaamd) en men belooft mij te contacteren voor een passende compensatie... Echter, tot op heden heb ik nog steeds niets van jullie gehoord en wat mij in dit alles nog het meeste stoort: Jullie aanbieding staat nog altijd online op dag van vandaag! Dus tot op heden misleiden jullie consumenten, lokken jullie hen met een aanbieding die (volgens jullie klantendienst) al niet meer actueel is sinds augustus 2023?! Niet alleen was mijn gezin teleurgesteld, meer nog ik heb de tickets voor Legoland aan volledige aankoopprijs moeten aankopen, waar ik volgens AH recht heb op 1+1. Dit is een meerkost voor mij van 70EUR. Ik ben al klant van AH nog voor jullie een eerste vestiging in België openden. Ik reed bewust naar Nederland om daar mijn boodschappen te doen... Maar de manier waarop ik hier nu behandeld wordt en de arrogantie om, ondanks meerdere rechtstreekse meldingen, die promotie online te laten staan en zo andere klanten in de val te lokken, maakt dat ik op dit moment zeker geen trotse AH-klant ben. Dit vind ik gewoonweg walgelijk. Jullie zijn een multinational, jullie lopen reeds in de kijker, genoeg YouTubers/Tiktokkers en weet ik veel wat die jullie in een kwaad daglicht willen stellen, dan had ik hier wel verwacht dat jullie sneller en efficiënter zouden reageren naar trouwe klanten toe. Een wekelijkse winkelkar van 200EUR is immers voor een modaal gezin geen uitzondering. Zeer concreet: - Die promotie moet offline gehaald worden. Consumentenbedrog.- Er staat geen einddatum op de actie. Dit hoort vermeld te staan bij al jullie acties. - Ik heb recht op de aanbieding 1 + 1 en dat als sinds 29/12/2023 (heb hier ook screenshots e.d. op datum 29/12 van). Zoals hierboven gezegd heeft mij dit 70EUR meer gekost dan normaal gesproken ik wens hiervoor gecompenseerd te worden. Ik ben immers naar AH Zonhoven getrokken om doelbewust die tickets via AH aan te kopen. Jullie raken mij hier in mijn portefeuille. En als laatste zou het gewoonweg al heel fijn zijn wanneer iemand gepast en met kennis van zaken zou reageren.