in hun folder van deze week stond een promotie Thermo Shirt EN legging €9.99 (zie printscreen in bijlage)de actie was cfr de vermelding in de folder niet online verkrijgbaar, maar toen ik deze gisteren in de winkel ging halen, moest ik voor shirt & legging €19.98 betalen (zie rekening in bijlage)de dame aan de kassa volgde mijn stelling dat dit fout was, verontschuldigde zich maar zei me dit zelf niet te mogen toepassen & gaf me de nummer van de klantendienst.Toen ik deze ochtend met de klantendienst belde, zei de vrouw aan de lijn dat ze dit wel zou doorgeven dat dit onduidelijk was maar dat zij wel bedoelden dat het €9.99 per onderdeel was.ik had geen enkel recht op een toepassing van de promo zoals hij er stond, zijnde €9.99 voor shirt EN legging.zelfs toen ik haar het verschil tussen de woorden EN en OF had uitgelegd, gaf ze me wel gelijk, maar bleef ze bij het standpunt dat zij het anders hadden bedoeld dan dat het in de folder stondze zei me dat ik via hun website maar moest doorklikken naar het klachtenformulier & dat invullen alleen heb ik dat klachtenformulier nergens op hun site gevonden (hoewel hier wel in de algemene voorwaarden naar wordt verwezen). Via Facebook Messenger opnieuw geklaagd & identiek hetzelfde antwoord gekregen. Via een mailadres dat ik uiteindelijk toch ergens op een verborgen pagina had gevonden, kreeg ik de melding dat dat mail-adres niet meer gebruikt werd.