Terug

Misleidende reclame: gelimiteerd verbruik

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. C.

Naar: Telenet

08/04/2024

Misleidende reclame!Wij hadden met 2 volwassenen en onze tienerdochter een ongelimiteerd abonnement. In een Telenet contact center sluit ik een nieuw abonnement af voor onze zoon. We krijgen te horen dat er een gelimiteerd/goedkoper abonnement is en nemen dit voor onze 2 tieners. Plots krijgt onze dochter een bericht dat ze €50 extra verbruik heeft op 1 dag. We schrikken want volgens ons kan dit niet: ze heeft een gelimiteerd abonnement.Gelimiteerd is volgens ons gelimiteerd. We waren niet op de hoogte dat er extra verbruik mogelijk was. Na contact met de klantendienst om dit aan te kaarten krijgen we de melding dat ongelimiteerd niet ongelimiteerd is en dat we zelf in de app de limiet hadden moeten aanpassen. Hier werden we niet van op de hoogte gebracht.We vinden dit misleidend, ongehoord.We willen een tegemoetkoming en anderen waarschuwen.

Berichten (1)

Telenet

Naar: N. C.

08/04/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=9%2BDWO2G1FDPK41GDlfCepQzlsFuzHSygl6WAGdz3VCgomGAys3nMIS3yfIf0uedrItnTQwD8aqFXvKnIrzE%2Bz8TnsDD99Y


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform