Beste,Op 27/03/2021 probeerde ik bij Hubo Beveren-Leie om een brievenbus De Witte Model 15 te kopen die op dat moment in promotie stond. Ondanks dat de promotie nog niet lang liep, was deze niet meer op voorraad en ging mendeze bestellen en moest ik een voorschot betalen. Nochtans zou deze volgens de website op dat moment nog in voorraad zijn. Op 19/04/2021 nam ik telefonisch contact op met Hubo en er waren volgens de medewerkers aan de telefoon brievenbussen in voorraad in Waregem (enkele kilometers van Beveren-Leie). Men kon mij geen datum geven wanneer deze overgebracht ging worden naar de vestiging in Beveren-Leie. Ik stelde voor om de brievenbus zelf op te halen in Waregem, maar dit werd niet toegestaan. Men weigerde mij een datum te zeggen wanneer ik de brievenbus zou kunnen ophalen. Volgens de medewerker krijgen online aankopen voorrang en moest ik maar wachten. Ik heb dezelfde dag ook een klacht gestuurd naar de klantendienst van Hubo via hun website. Daar heb ik nog geen reactie opgekregen. Vandaag 26/04/2021 geeft de website van Hubo nog altijd aan dat er in Beveren-Leie een beperkte voorraad is.