Beste,Op de site van Fnac vind ik volgende pagina terug over ecocheques. https://www.nl.fnac.be/ecocheques?omnbannersearch=5Deze pagina geeft aan dat de onderstaande producten betaald kunnen worden met ecocheques, zij het enkel in ter plaatste in de winkel. Op deze pagina staat ook de categorie smartphones. Je kan hierop doorklikken en dan kom je op https://www.nl.fnac.be/Smartphones/nsh525379#int=S:Onze%20ecologische%20producten%20per%20categorie%7CPAG_248e26e1-8a24-464f-8264-fe2fba427fed%7C525379%7CNonApplicable%7CBL2%7CNonApplicable de pagina laat dus uitschijnen dat het deze toestellen zijn die gekocht kunnen worden met ecocheques. Om zeker te zijn belde ik ook naar het filiaal in Leuven, aan de telefoon bevestigde ze mij dat smartphones met ecocheques te betalen zijn, maar dat de specifieke smartphone die ik op het ook had, bij hen niet in stock was. Na controle van de stock zou deze in het filiaal in Brussel Toison d'Or beschikbaar was. Ik ben dan ook met de auto tot daar gereden. In de winkel aan de kassa bleek het niet mogelijk te zijn deze met ecocheques te betalen en dit werd ook bevestigd door de manager. Ik werd naar de winkel gelokt door misleidende reclame en de valse belofte bepaalde producten te kunnen betalen met Ecocheques. De winkel in Brussel is verre van mijn dichtsbijzijnde winkel en dit was dus een kostelijke en nutteloze verplaatsing. Bovendien zeer teleurgesteld in de manier waarop ik in het filiaal zelf behandeld werd en enkel in het Frans uitleg kon krijgen. Bovendien is de klantendienst telefonisch niet te bereiken, ik heb 2 maal meer dan 15 minuten aan de lijn gehangen zonder iemand aan de lijn te krijgen en dan maar opgehangen.