Terug

Misleidende Reclame Ecocheques

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: FNAC BELGIUM

09/12/2020

Beste,Op de site van Fnac vind ik volgende pagina terug over ecocheques. https://www.nl.fnac.be/ecocheques?omnbannersearch=5Deze pagina geeft aan dat de onderstaande producten betaald kunnen worden met ecocheques, zij het enkel in ter plaatste in de winkel. Op deze pagina staat ook de categorie smartphones. Je kan hierop doorklikken en dan kom je op https://www.nl.fnac.be/Smartphones/nsh525379#int=S:Onze%20ecologische%20producten%20per%20categorie%7CPAG_248e26e1-8a24-464f-8264-fe2fba427fed%7C525379%7CNonApplicable%7CBL2%7CNonApplicable de pagina laat dus uitschijnen dat het deze toestellen zijn die gekocht kunnen worden met ecocheques. Om zeker te zijn belde ik ook naar het filiaal in Leuven, aan de telefoon bevestigde ze mij dat smartphones met ecocheques te betalen zijn, maar dat de specifieke smartphone die ik op het ook had, bij hen niet in stock was. Na controle van de stock zou deze in het filiaal in Brussel Toison d'Or beschikbaar was. Ik ben dan ook met de auto tot daar gereden. In de winkel aan de kassa bleek het niet mogelijk te zijn deze met ecocheques te betalen en dit werd ook bevestigd door de manager. Ik werd naar de winkel gelokt door misleidende reclame en de valse belofte bepaalde producten te kunnen betalen met Ecocheques. De winkel in Brussel is verre van mijn dichtsbijzijnde winkel en dit was dus een kostelijke en nutteloze verplaatsing. Bovendien zeer teleurgesteld in de manier waarop ik in het filiaal zelf behandeld werd en enkel in het Frans uitleg kon krijgen. Bovendien is de klantendienst telefonisch niet te bereiken, ik heb 2 maal meer dan 15 minuten aan de lijn gehangen zonder iemand aan de lijn te krijgen en dan maar opgehangen.

Berichten (3)

FNAC BELGIUM

Naar: J. V.

06/01/2021

Beste mijnheer Van Geel,Bedankt voor uw aanvraag, wij zijn dit verder gaan navragen hoe het gestelt is met de eco-cheques.Dit werd op onze website aangepast wegens we spreken over een mis-communicatie.Indien u nog verdere vragen heeft aarzel niet ons te contacteren.Met vriendelijke groeten,JenniferFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.

FNAC BELGIUM

Naar: J. V.

09/01/2021

Beste meneer van geel,Bedankt voor jouw mail en jouw constructieve opmerkingen met betrekking tot onze dienstverlening.We vinden het jammer dat Fnac.be niet volledig heeft kunnen voldoen aan jouw verwachtingen en je niet de service heeft kunnen bieden die je verdient als klant. We houden zeker rekening met jouw opmerkingen om ons te helpen onze dienstverlening te verbeteren.Heb je nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren op het nummer 02/700 91 91.Fijne dag verder,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Heures d 'ouverture service clientèle lun-ven 9 h à 17

FNAC BELGIUM

Naar: J. V.

11/01/2021

Beste klant,Bedankt voor uw aanvraag, onze excuses voor de misse communicatie die er gebeurt is.We aanvaarden effectief eco cheques voor Smartphones maar niet voor alles enkelrefurbished smartphones.Indien u nog verdere vragen heeft aarzel niet ons te contacteren.Met vriendelijke groeten,JenniferFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform