Terug

Misleidende promotie in de bus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. K.

Naar: Farmaline

02/10/2020

Ik ontving een Direct Mail promo in de bus met daarop 20% korting bij Farmaline. Ik had een geneesmiddel nodig, dus zag ik dit als een uitgelezen kans de bestelling te plaatsen met de code. Ik bestel het product en voer de promo-code in. Er verschijnt een groen vinkje. De code is correct! Ik reken af en krijg de bevestigingsmail in de bus. Achteraf zie ik, dat er helemaal geen 20% van mijn aankoopbedrag is afgegaan. Ik contacteer chat support. Daar werd mij verteld dat de code niet geldt op geneesmiddelen. Ik vermeld dat ik me misleid voel door de visuele bevestiging van de code op de website. Een boodschap dat deze code ongeldig is of niet zal werken, had ik geapprecieerd. Het antwoord van de chat support was als volgt: als u de voorwaarden eerst leest die bij de code staan is dit toch duidelijk. Ik vertelde over de misleidende cue en het antwoord was toen: dat kan ik begrijpen - maar veel mensen lezen niet alles , en dan is het logisch dat we zulke reacties krijgen - ik ben ook voorstander van meer transparante communicatie maar zo zit de marketing wereld nu in elkaar16:03als u denkt dat u in elke colruyt het goedkoopst zit voor alles dan mag u dat ook vergeten. U begrijpt hopelijk dat ik me als consument een beetje bedrogen voel. Alvast bedankt voor uw tijd en het lezen van mijn klacht. Groet, Alexander

Berichten (2)

Farmaline

Naar: A. K.

02/10/2020

Beste Farmaline klant,Bedankt voor uw aanvraag, we hebben deze goed ontvangen en zullen hem zo snel mogelijk verwerken.In de regel kan de verwerkingstijd 1 - 3 werkdagen duren. Houd er rekening mee dat weekends en feesagen de verwerkingstijd verlengen.Mogelijk vindt u antwoord op uw vraag op onze FAQ-pagina: s:www.farmaline.be/klantenservice/veel-gestelde-vragen/Voor dringende vragen, neemt u best contact op met ons via chat of telefonisch.Openingstijden klantenservice:Maandag tot vrijdag: 08.00u tot 20.00uZaterdag: 08.00u tot 16.00uGezonde groeten,Het Farmaline team

Farmaline

Naar: A. K.

16/10/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform