Ik ontving een Direct Mail promo in de bus met daarop 20% korting bij Farmaline. Ik had een geneesmiddel nodig, dus zag ik dit als een uitgelezen kans de bestelling te plaatsen met de code. Ik bestel het product en voer de promo-code in. Er verschijnt een groen vinkje. De code is correct! Ik reken af en krijg de bevestigingsmail in de bus. Achteraf zie ik, dat er helemaal geen 20% van mijn aankoopbedrag is afgegaan. Ik contacteer chat support. Daar werd mij verteld dat de code niet geldt op geneesmiddelen. Ik vermeld dat ik me misleid voel door de visuele bevestiging van de code op de website. Een boodschap dat deze code ongeldig is of niet zal werken, had ik geapprecieerd. Het antwoord van de chat support was als volgt: als u de voorwaarden eerst leest die bij de code staan is dit toch duidelijk. Ik vertelde over de misleidende cue en het antwoord was toen: dat kan ik begrijpen - maar veel mensen lezen niet alles , en dan is het logisch dat we zulke reacties krijgen - ik ben ook voorstander van meer transparante communicatie maar zo zit de marketing wereld nu in elkaar16:03als u denkt dat u in elke colruyt het goedkoopst zit voor alles dan mag u dat ook vergeten. U begrijpt hopelijk dat ik me als consument een beetje bedrogen voel. Alvast bedankt voor uw tijd en het lezen van mijn klacht. Groet, Alexander