Terug

Misleidende prijs Samsung website

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

A. M.

Naar: SAMSUNG BENELUX

03/12/2025

Geachte, Ik wens een klacht in te dienen over een misleidende prijs die ik op uw website heb ervaren op 02/12/2025 bij de aankoop van een Samsung Galaxy S25 Ultra met inruil van mijn Samsung Galaxy S10 Plus. Op de website werd aangegeven dat ik, na inruil van mijn toestel, slechts €10 hoefde te betalen. Zodra ik dit aanbod echter in mijn winkelmand plaatste, veranderde het bedrag plots naar €1299. Dit is een aanzienlijk verschil en komt niet overeen met de informatie die duidelijk op uw website werd weergegeven. Ik wens hierbij te benadrukken dat ik recht heb op het oorspronkelijke aanbod zoals gecommuniceerd op uw website. Ik verzoek u daarom vriendelijk maar dringend om dit te onderzoeken en mij het correcte aanbod te bezorgen of een passende oplossing te bieden. Ik hoor graag zo snel mogelijk van u. Met vriendelijke groeten, Artur Mkrtchyan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform