Terug

Misleidende prijs op website

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: bol.com

03/10/2023

Beste, ik wou een Barbecook bestellen op de website van bol.com: https://www.bol.com/be/nl/p/barbecook-siesta-310-black-edition-gas-bbq-barbecue-3-branders-met-zijbrander-1-vaste-zijtafel/9200000084517546/, die heel voordelig geprijst staat. Er staat duidelijk bij op voorraad, morgen in huis. Ik kon de BBQ ook in mijn winkelwagentje leggen. Ik koop bij een partner organisatie vouchers ter waarde van 340 euro, maar op het moment ik dan naar betalen ga krijg ik de melding: niet meer op voorraad. Ondertussen zijn we een dag verder en hij staat nog altijd als op voorraad op de website. Hij is wel nog te verkrijgen bij partnerorganisaties maar voor 40 euro meer. Dit vind ik wel een heel groot verschil. Dit is voor mij ook misleidende reclame, mensen naar de website lokken met een bbq van 340 euro, die uiteindelijk enkel voor 400 te koop is. Terwijl op MediaMarkt dezelfde ook te koop is voor 340 euro. Bol.com zegt hier niks aan te kunnen doen... Ik vind dat bol.com het verschil moet bijpassen, desnoods in de vorm van een voucher. Want aangezien ik al vouchers gekocht heb, kan ik de BBQ niet meer bij MediaMarkt kopen.

Berichten (6)

bol.com

Naar: E. B.

03/10/2023

Goedemiddag Elise,Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat de Barbecook op het moment van bestellen was uitverkocht. Begrijpelijk dat dit teleurstellend is. Momenteel wordt de Barbecook nog steeds voor de prijs van 340,00 euro aangeboden.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

E. B.

Naar: bol.com

03/10/2023

Dat klopt, tot ik wil afrekenen en dan krijg ik de melding uit het artikel is uit het winkelmandje verwijderd want er is geen voorraad meer....

bol.com

Naar: E. B.

03/10/2023

Goedenavond Elise,Bedankt voor je reactie. Ik zie inderdaad dat het artikel weer uit de winkelwagen wordt gehaald. We gaan intern navraag doen wat er aan de hand is. Zodra er meer informatie bekend is, wordt er contact met je opgenomen.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com

E. B.

Naar: bol.com

06/10/2023

Hallo, wanneer kunnen jullie ons hier een antwoord over geven? We hebben deze namelijk vrij dringend nodig...

E. B.

Naar: bol.com

09/10/2023

Hallo, 3 dagen later en nog altijd dezelfde vraag... De bbq staat ook nog altijd aan 340 euro op jullie website...

E. B.

Naar: bol.com

10/10/2023

En ondertussen zijn we weer een dag later en nog altijd geen reactie...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform