Beste, ik wou een Barbecook bestellen op de website van bol.com: https://www.bol.com/be/nl/p/barbecook-siesta-310-black-edition-gas-bbq-barbecue-3-branders-met-zijbrander-1-vaste-zijtafel/9200000084517546/, die heel voordelig geprijst staat. Er staat duidelijk bij op voorraad, morgen in huis. Ik kon de BBQ ook in mijn winkelwagentje leggen. Ik koop bij een partner organisatie vouchers ter waarde van 340 euro, maar op het moment ik dan naar betalen ga krijg ik de melding: niet meer op voorraad. Ondertussen zijn we een dag verder en hij staat nog altijd als op voorraad op de website. Hij is wel nog te verkrijgen bij partnerorganisaties maar voor 40 euro meer. Dit vind ik wel een heel groot verschil. Dit is voor mij ook misleidende reclame, mensen naar de website lokken met een bbq van 340 euro, die uiteindelijk enkel voor 400 te koop is. Terwijl op MediaMarkt dezelfde ook te koop is voor 340 euro. Bol.com zegt hier niks aan te kunnen doen... Ik vind dat bol.com het verschil moet bijpassen, desnoods in de vorm van een voucher. Want aangezien ik al vouchers gekocht heb, kan ik de BBQ niet meer bij MediaMarkt kopen.