Terug

Misleidende praktijken CYRANA in SWITCH winkels

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Cyrana

05/02/2022

Beste,Ik kocht op 23/7/2021 in Switch Olen een lader. Er werd bij een garantie van twee jaar beloofd. Er werd mij een tablet onder mijn neus geduwt waar ik mijn handtekening op moest zetten, zogezegd voor mijn kassabon en garantie via mail te kunnen ontvangen. Echter werd deze handtekening geplaatst onder een contract met 'Cyrana'. Hierdoor werd er een domiciliëring gestart waarbij iedere maand zo'n +- 70EURO van mijn rekening wordt gehaald. De verkoper probeerde mij een 'lidkaart' aan de te smeren, maar ik bleef volhouden dat ik enkel de lader nodig had. Hij zei dat hij mij toch alle informatie ging doorsturen, als ik nog van gedachten zou veranderen kon ik nog altijd terugkomen. Blijkbaar maakte hij dus op dat moment wel deze lidkaart aan. Ondertussen al zo'n 600EURO armer. Echter werd mijn aders volledig foutief op het contract geschreven. Straatnaam en huisnummer is volledig foutief. Voor mij opnieuw een indicatie dat hier nooit het contract bewust getekend werd. Voor een 22-jarige, net alleen gaan wonende en hardwerkende jongedame is dit niet meer te houden. Ongewilde, misleidende en onethisch consumenten bedrog.

Berichten (1)

Cyrana

Naar: F. V.

18/02/2022

Geachte mevrouw, Wij volgen uw bericht op en delen u mee dat onze teams u binnen een week zullen zien om uw klacht te behandelen en op te lossen.Met vriendelijke groeten,AsmaSquare de Meea»s 351000 BruxellesTelefoon: 050 93 08 47Mail:klantenservice@cyrana.comVan maandag t/m vrijdag van 9u tot19uen zaterdag van 9utot18u30KBO-nummer: 0738 788 721 www.cyrana.comDit bericht bevat vertrouwelijke informatie. Indien u niet de geadresseerde bent,vragen wij u vriendelijk om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen, dit berichtaan ons terug te zenden en vervolgens te vernietigen, zonder gebruik te makenvan de inhoud, deze te communiceren, te verspreiden dan wel anderszinsop te slaan of te kopieren, elektronisch of niet.e klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: samedi 5 février 2022 13:36À: klanten Service Cyrana klantenservice@cyrana.comObjet: Klacht - Misleidende praktijken CYRANA in SWITCH winkels - (CPTBE01457132-95)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform