Terug

Misleidende korting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: Delhaize

02/06/2024

Beste, Ik liet me overtuigen tot gratis levering bij aankoop van een product. Uiteindelijk blijkt dit product niet voorradig (ook niet aangerekend), en dus werd wel de levering aangerekend. Bij kosten die niet voorzien waren bij bestelling, lijkt het me logisch dat je ofwel de levering herbevestigd moet worden of geannulleerd, maar gewoon extra aanrekenen vind ik niet aanvaardbaar.Aangezien ik bij Delhaize de laatste twee jaar regelmatig prijzen zie die niet overeenkomen met factuurprijs en kortingen die niet gegeven worden of misleidend zijn, beschouw ik dit als misleidende korting/prijzen.Groeten,Silke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform