Goeiedagwij zijn trouwe klant bij Telenet sinds 2000. Op 7 mei beslisten wij om ons oude Hoppa abonnement (internet, TV, vaste telefoon) om te zetten in een One for 1 abonnement. Daarvoor bleek een korting gedurende 12 maanden aangeboden te worden: €59,10 gedurende 12 maanden. Op de bevestiging email stond ook dat we €50 zouden moeten betalen indien we de Digibox niet zouden inleveren. Vermits we geen Digibox meer zouden gebruiken brachten we die terug naar de Telenet shop in Mortsel. Daar bleek de computer niet te werken. We kregen dan enkel een stempel op onze laatste factuur. Maar toen begon de miserie: de SIM kaart die we na enkele dagen ontvingen konden we niet online activeren. Dus terug naar de Telenet winkel. Daar kon men ons gelukkig helpen en de SIM werd geactiveerd. Maar dan bleek er een probleem met de facturatie: terwijl de maanafrekening op de 8ste van elke maand ontvingen kwam er nu niets en ook op mijn.telenet.be kwam er niets. Via de messenger service van Telenet kon men mij (na 2 uur!!) enkel zeggen dat er een fout was gebeurd en dit in orde zou komen. En OK na 2 dagen zie ik nu de rekening. Maar daarop staat ook de €50 die we moeten betalen omdat we de Digibox nog niet ingeleverd zouden hebben (wat we wel deden). Dus zullen we nu weer naar de Telenet shop moeten!Maar ook: terwijl op de bevestiging email van de One for 1tick duidelijk staat: €59.10 en je geniet van deze korting tot 7/5/2024 wordt ons nu €63,24 aangerekend, amper 3 weken nadat het contract werd afgesloten. Dat vind Ik echt niet kunnen. Telenet is z'n klanten nu echt aan het uitlachen: informatica die niet werkt, een klantendienst die amper bereikbaar is en dan daarop nog een prijsverhoging van 9%??