Terug

Misleidende klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Proximus

10/08/2023

Op 12.05.23 heb ik gebeld met Lisse van de klantendienst wegens abnormale prijsverhogingen van mijn mobiel-abonnement. Lisse heeft mij gevraagd om na ontvangst van de hogere factuur opnieuw contact te nemen om bvb. 1 jaar korting te verkrijgen op de huidige abonnementsprijs.Op 13.07.23 heb ik gebeld met Sihira, die mij bevestigde dat op mijn profiel als trouwe klant een korting van -3 € gedurende 1 jaar voorzien was. Voor mijn echtgenote was het nog niet te zien, maar zou het later ook komen.Tot mijn verbazing was er echter op de facturen, die ik vandaag (10.08.23) heb ontvangen, niets veranderd.Ik heb dan vandaag gebeld met Attila, die mij bevestigde dat er noch voor mij noch voor mijn echtgenote een korting mogelijk is. Hij kan ook niet verklaren, waarom zijn collega op 13.07 andere informatie heeft gegeven.

Berichten (2)

Proximus

Naar: R. S.

23/08/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-10-14.43.57.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000575118]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000575118]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: R. S.

23/08/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-10-14.43.57.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000575118]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000575118]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform